Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #26 Skrevet 5. november 2009 Litt forholdsregler går jo an å ta. Er man dritatrengt så vet man at det er det noe som ligger på lur, og da er analsex en dårlig ide. Har ikke prøvd analesex rett etter å ha vært på do, innbiller meg at det kanskje kan være rester som ligger og ulmer. Hvis jeg vet 100% at jeg skal ha analsex, så vasker jeg meg eller helst dusjer først. Bruker å ta litt glidemiddel på fingeren, og sjekke om det er "trygt". Så bare vaske det man kan med litt vann og underlivssåpe. Har hørt at noen har kjøpt en børste som man renser med før analsex.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #27 Skrevet 5. november 2009 Nei, det øker faren for tykktarmskreft heter det seg, så derfor lar vi det være.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #28 Skrevet 5. november 2009 Er mye som er farlig. Men skal man være redd for alt så må man nesten slutte å leve. Reiser du mye med fly øker det faren for at du kan oppleve flystyrt, reiser du til syden eller er mye ute på sommeren så kan det øke faren for hudkreft, osv. Alt med måte er vel ikke en så dum filosofi å forholde seg til. For ikke å snakke om barnefødsler, hvilken risiko man tar der i forbindelse med graviditet og fødsel. Er det noen som vet om noen statistikk eller forskning for tykktarmskreft blant homofile?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #29 Skrevet 5. november 2009 Vi har det for å variere litt.. Jeg syns det er veldig godt der og da, men angrer som regel dagen derpå når jeg må på dass og drite..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #30 Skrevet 5. november 2009 Får homsevibber av det.. klinke tiss og dytte bæsj...pjuk.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #31 Skrevet 5. november 2009 Det er faktisk feil, når man nettopp har hatt avføring, er det større sjanser for at "rester" skal dukke opp ved analsex.. Selvfølgelig, har du en bæsj som "stanger i underbuksa", er det ikke veldig lurt å ha analsex..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #32 Skrevet 5. november 2009 hehe, har hørt det før. at man driter skjevt eller noe etterpå? jeg har hatt litt analsex, men aldri opplevd noe sånt før er det veldig vanlig?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #33 Skrevet 5. november 2009 Har prøvd et par ganger for noen år tilbake, men aldri om jeg lar sambo være der nei.....det er jo litt forskjell på snablene og... - dessuten er det ikke godt ..... og litt ekkelt...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #34 Skrevet 5. november 2009 jeg tenner noe sinsykt på analsex, men tør liksom ikke ta skritte å ha det selv... men jeg fantaserer om det hver gang vi har sex... han bruker ofte en finger bak der, og butplugg.. da kommer jeg etter få strakser... jeg blir kåt bare av å lese denne tråden... har vanvittig lyst å prøve det... men jeg er redd det gjør vondt...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #35 Skrevet 5. november 2009 Tør ikke å ta skrittet? Ærlig talt, tør dere ikke å snakke om partneren om noe så vanlig? Dere må ha et jævlig kjipt sexliv... Og dere som sier det gjør vondt, da gjør dere det ikke riktig. Det må gjøres sakte, sakte, sakte til å begynne med, og med bruk av glidemiddel. U don't know what u'r missing!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #36 Skrevet 5. november 2009 Er det dumt å prøve analsex for første gang nå når jeg har litt hemorrider som kommer og går under graviditeten ? De gjør ikke vondt og klør omtrent aldri....merker egentlig ikke at de er der... Men kan de bli værre av analsex?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #37 Skrevet 5. november 2009 Jeg tror nok ikke at jeg ville ha gjort det. Hadde ventet til det hadde gått over.. Men husk å ta dere veldig god tid når dere skal få den inn, og masse glidemiddel. Er man litt for snar så kan det gjøre vondt, men gjøres det rikrig (laaangsomt) så er det sinnsykt godt. Husk å slappe av, selv om det kan være vanskelig når noen penetrerer deg bak. Det føles litt unaturlig ut først, men bare prøv å slappe av. Blir mannen for ivrig så spenn han vek, eller kjør en buttplugg litt fort i hans bak.. Regner med han blir snill som et lam etterpå, og tålmodig
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #39 Skrevet 5. november 2009 Ja, vi elsker det begge to. Føles ekstra intimt synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå