Gå til innhold

har dere anal sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har det....har dere som elskov liksom?

Fortsetter under...

Skrevet

hhehhehhe nei det er en exit

Skrevet

Hender vi har det...men ikke ofte... er de gangene vi har litt røffere sex liksom

Skrevet

nei der er det einvegskjørt.

Annonse

Skrevet

har prøvd det for mange år siden, men det er ikke noe jeg savner, ei heller komme til å gjøre igjen tror jeg

Skrevet

Ja, har det og syntes det er digg.

Skrevet

Har hatt det en del ganger ja, men er ikke det jeg higer mest etter.. Gjør det fordi min samboer tenner på det, er ikke så ofte vi gjør det lenger da..

Skrevet

jupp...iblandt.. men ikke akkurat hyppig..

greit med litt variasjon.. god tid er cluet her, og da er det jo ganske så godt også :o)

Skrevet

Ja når man har tid og alt er klart på forhånd, så ja.

Personlig tenner jeg på analsex, og synes det er mye bedre enn vaginalsex. Men er litt forarbeid som skal til, og med småbarn så har man ikke alltid det overskuddet som skal til.

Som oftest er det litt røffere sex, men kan fint også være elskov/kosesex. Analsex som kosesex er veldig godt i skje-posisjon og med mye glidemiddel.

Har man analsex uten glidemiddel så er det svinondt hvis man liksom skal tvinge han inn litt etter litt.

Skrevet

Nope, har prøvd et par ganger men aldri mer, auauauauau!!!

Skrevet

Har hatt det, men det er ikke fordi jeg er så glad i det.

Det er jo litt spennende med noe litt anderledes og bf synes det er godt.

Annonse

Skrevet

Har hatt det, både som røff sex og elskov sex. Jeg liker det som røff sex, mens gubben liker det som elskovssex. siden vi ikke blir samkjørte der, så blir det ikke så ofte.

Skrevet

JA enkelte ganger er anal sex det eneste som jeg har lyst til og blir da EKSTREMT kåt av det.

Denne lysten går i perioder.

Men så er jeg en av de som tenner på grisete prat, at han spruter meg i ansiktet, puler meg mellom brystene og JA, herre gud jeg blir helt våt bare av å skrive om det :-)

KÅT NÅ JA!!!!!!!!

Skrevet

Har prøvd noen ganger, men alltid fått vondt og stoppet... Funnet ut at det ikke er noe for meg, og sambo er egentlig ganske enig:)

Godt med en finger av og til da, men noe større enn det blir for mye....

Skrevet

Au, kjenner ut som man drit seg ut jo. Og det må jo bli bæsj på kuken, nei takk

Skrevet

Jeg hatet analsex før.

I ettertid skjønte jeg at det var jeg som ikke var særlig flink til å si ifra hvordan jeg ville ha det, og at jeg hadde en partner som ikke skjønte at man måtte være forsiktig og ta seg god tid. Realiteten er ikke som på prono, hvor en bare kan peise på - for det blir ufattelig vondt. Glidemiddel skjønte vi heller ikke betydningen av.

Analsex uten glidemiddel er en veldig dårlig ide.

Skrevet

Har aldri opplevd bæsj på kuken, og vi har hatt analsex mange ganger. Vondt lukt blir det heller ikke under eller etter sex, typisk myte av de som faktisk ikke har hatt det før.

Men er jo lov å vaske seg før vet du.

Skrevet

Det er veldig vanlig at det kommer drit på kukken. Pleier og ha analsex om jeg nettopp har driti, da er det tomt der.

Skrevet

Jeg syns det er digg jeg ;)

Litt avveksling.. Pluss at det tenner dama noe så enormt ;)

Skrevet

jepp,det har vi...

deilig det da;)

er vel ikke noe skille mellom analsex og vanlig sex i grunn... og kan ha det i alle sammenhenger...

Skrevet

Vi har analsex, men av en eller annen grunn får jeg kun lyst på det når vi nettopp har hatt sex allerede...da er hele kroppen varm, myk og avslappet liksom:) Så innimellom tar vi runde nr. 2 der bak, men alltid med kondom og glidemiddel. Veldig deilig og en fin avveksling..

Vi veksler mellom å "elske" og å pule. Jeg liker å bli tatt litt hardt, men andre ganger er det skikkelig kosesex som gjelder..

Skrevet

Man får jo ikke til og vaske seg helt inni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...