Gå til innhold

Trist og lei : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR denne gangen også : ( Var så sikker på at den satt denne gangen. Kjenner at jeg er fryktelig sliten nå, det tar jaggu på. Hadde virkelig håpet at jeg var gravid før 14. desember. Det var termin før SA. Har jo en sjanse til at den sitter før det, men har mista trua kan man si. Tårene bare triller i dag og er skikkelig deppa. Skulle ønske at sambo var hjemme : ( Er sykemeldt ut uka pga. luftveisinfeksjon,. Er glad for at jeg er hjemme, hadde ikke vært noe særlig å være på jobb i dag. Skal på konferansetime for eldste mann på skolen etterpå. Har mest lyst til å være hjemme, men må jo følge opp de jeg er så heldig å ha : ) Ble skikkelig deppeinnlegg dette, men måtte bare få litt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare få gi deg en trøsteklem.

Du skal det det ordner seg til slutt - det gjør jo som regel det.

Det er jo svært få par som er fullstendig sterile - og dere har jo klart det før, desto større sjanse for å klare det igjen.

Den syklusen du venter det minst og tenker minst på det - da sittern !

Jeg var så sikker på at jeg ikke var gravid denne måneden at jeg gulpet nedpå både vin og irish coffe på IKM - testet jo negativt og stolte på det.

Lykke til !!

Skrevet

Skjønner det veldig godt,

sender en STOR trøsteklem.

Skrevet

Tusen takk : ) Godt med litt trøst her jeg sitter og syns synd på meg selv : )

Det er mitt tredje vi prøver på, men samboerens første. Men han tar alt veldig med ro og er god å ha. Det som er verre er at min eks (som jeg har mine to barn med) sin samboer er gravid og 11 uker på vei : ( Synes jo det er koselig for de selvfølgelig, men hadde vært bedre hvis jeg også hadde vært gravid. Men får krysse fingrene for at det klaffer neste måned og at jula blir litt bedre enn hvis det ikke klaffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...