januar mamma 2011 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg skal til Tallinn med ei vennine i desember på spa og avslapping tur. Er da ca 10 uker på vei. Men jeg husker ikke hvordan det er å ta diverse spa behandlinger når man er gravid. Noen andre som vet?
2010 Mammaen Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Tror man bør være litt forsiktig med enkelte ting. Du bør si i fra om at du er gravid, så kan de tilpasse behandling og produkter ut fra det. Blir nok bra :-)
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Her i Norge får du kun fot / ansiktsbehandling når du er gravid. Ingen aroma på grunn av de eteriske oljene og ingen særlig massasje på grunn av at de er redde for å gjøre skade / sette ting i gang ( også derfor gravide frarådes å bruke massasjestol) Jeg vet ikke hvordan det er i Tallin, men ville vært litt ekstra forsiktig.
januar mamma 2011 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Ok. Takk skal du ha for informasjonen. Jeg har sendt mail til spa senteret og da sa de jeg kunne ta en forsiktig aromaterapi men kan be om kun natrulig olje. samt ansikts behandling, pedicyr og manicyr. Så da får jeg satse på det og kose meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå