Gå til innhold

Her var det tomt:(

Anbefalte innlegg

Har hatt uttak i dag og den var mildt sagt mislykket. De hentet ut 6 folikkler og det var ikke egg i noen av dem. Litt trist nå, men det er bare slik det er. Vi kommer nok igang med et nytt forsøk etter jul. Nå skal jeg ha meg en liten pause, og kose meg med snuppa til over jula. Heldigvis er ikke dette regnet som et fullført forsøk, så vi har fortsatt 3 igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140928632-her-var-det-tomt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da...det var nedtur! Fikk du noen forklaring? Har dette skjedd før? Fikk du gode råd for hva du evt kan gjøre? Hvilke medisiner brukte du? De bør vel foreslå noe annet neste gang?

God klem!

Tøffe tak må jeg si...

Jeg har PCO og det er nok forklaringen. Jeg har aldri hatt den store eggproduksjonen og sa senest i går kveld at dette har gått for fort. Har brukt Puregon denne gangen også, men han som foretok uttaket mente at jeg var nok ikke stimulert lenge nok. Eneste rådet jeg fikk var å gå ned i vekt, og det skader ikke uansett. Jeg er nok litt overvektig for tiden, var 10 kilo lettere forrige gang..

Vi får bare se framover, og takk for en god klem Nurket1

Huffda,,,skjønner godt att du vart lei deg no ja((((....

Eneste positive er att du har 3 forsøk igjen.

Hååper det lykkes neste gang.

Kanskje de da har funnet nå annen medisinering/dosering som kan hjelpe?

Imens må du slappe av å kose deg med jenta di no i jula. Så skal du se att 2010 er året for deg :o)

Annonse

Tusen takk for all støtte damer. Dere er gode å ha i tøffe tider.

Har kommet hjem nå, og den værste skuffelsen har lagt seg. Nå ser jeg bare fremover.

Til deg Meg83

Det sitter en bioingeniør på rommet ved siden av under uttaket og sjekker folikklene dine etterhvert som de tas ut. Selvfølgelig er du spent og det er ikke ufølsomt å spørre. Det er alltid godt å vite litt om hva som skjer på forhånd. Lykke til i morgen. Dette går kjempefint. Krysser alt jeg kan krysse for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...