Trollemor75 Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Hei! Jeg lurer på om andre enn meg sliter med svært liten bil i forbindelse med bilsete nr 2. Det er jo svære greier det er snakk om! Bilen min (som jeg håper å skifte, men det kan gå noen måneder til, må finne ny jobb først) har bare 2 dører og symbolsk benplass til baksetet da man må ha forsetet helt bak for at en voksen over 1,70 skal sitte noenlunde ok. Med MaxiCosi er det plass til min mann (1,76) foran, that's it. Knærne hans kommer bort i dashbordet, men det går. Altså, jeg trenger en bakovervendt stol som ikke tar mer plass enn en MaxiCosi, ellers får jeg ikke plass til min mann og min sønn samtidig i bilen. Kan bli litt kjipt. Vi har bare en bil (og bare en sjåfør foreløpig, meg). Andre som har vært bort i det problemet? Hvordan ble det løst? Gutten kan knapt puste i MaxiCosi, skulderpartiet er helt klemt inn.
Trollemor75 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2009 Up. Kjører alle på DIB stasjonsvogn, eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå