Gå til innhold

Hvilken billig-dress er OK som ekstra-dress til å ha hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en som han (5-åring) kan ha her, så han vi slipper å dra den andre frem og tilbake mellom barnehage og hjem.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor billig tenker du da?

Vi har hatt god erfaring med reflex som ekstradress hjemme. KOster 500 eller 600 kr i den str.

In front skal også ha ok dresser i den prisklassen.

Ellers så gjør jo Europris sin det ganske bra i tester. Puster vel ikke så bra, men god vanntetthet. KOster også 400-500 kr.

Andre jeg vet om som er billigere er ikke vanntette.

Skrevet

Tja, jeg har kjøpt på Bogerud noen ganger og bortsett fra den jeg kjøpte i fjor har jeg alltid vært fornøyd.

Nå vet jeg jo ikke hva du mener med billig, men i forhold til Reima er de jo det:-)

Jeg har også en billig og bytte med, synes det er litt over the top og skulle kjøpe to Reima dresser- nei vent det blir jo fire..... har visst to barn jeg:-)

Tror de ligger på rundt 300-500,-

Skrevet

Jeg har en dress fra Boca som jeg kjøpte i fjor til datteren min, tror den kostet rundt 5-6 hundre jeg. Hun har vært tørr og varm hun:)

KJøpte den på bogerud tekstil

Annonse

Skrevet

vi kjøpte en på smartclub som vi er veldig fornøyd med.. men den er ikke vanntett da. bare en parkdress med gummi i rompa og på knærne . men fornøyd er vi uansett :) Husker ikke merke da.. så det er vel ikke så mye til hjelp alikevel :)

Skrevet

gå på obs og kjøpe friends sin dress, var det ikke den som vant testen i år også.. den var billig og kjempe god

Skrevet

Oj, tusen takk for mange gode forslag!

;-)

Skrevet

Vi pleier å kjøpe europris sin dress med fast fòr og todelt fleece dress som du får med til 300 kr;) Den har vi på hytta som ekstra-dress og den er varm og god. Jentene liker den veldig godt da det er gummi i rompa så de kan skli rett på dressen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...