La Perla Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe en som han (5-åring) kan ha her, så han vi slipper å dra den andre frem og tilbake mellom barnehage og hjem.
LegallyBlond Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Hvor billig tenker du da? Vi har hatt god erfaring med reflex som ekstradress hjemme. KOster 500 eller 600 kr i den str. In front skal også ha ok dresser i den prisklassen. Ellers så gjør jo Europris sin det ganske bra i tester. Puster vel ikke så bra, men god vanntetthet. KOster også 400-500 kr. Andre jeg vet om som er billigere er ikke vanntette.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Tja, jeg har kjøpt på Bogerud noen ganger og bortsett fra den jeg kjøpte i fjor har jeg alltid vært fornøyd. Nå vet jeg jo ikke hva du mener med billig, men i forhold til Reima er de jo det:-) Jeg har også en billig og bytte med, synes det er litt over the top og skulle kjøpe to Reima dresser- nei vent det blir jo fire..... har visst to barn jeg:-) Tror de ligger på rundt 300-500,-
jordbærsjokolade Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg har en dress fra Boca som jeg kjøpte i fjor til datteren min, tror den kostet rundt 5-6 hundre jeg. Hun har vært tørr og varm hun:) KJøpte den på bogerud tekstil
Guttemamma til to Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 vi kjøpte en på smartclub som vi er veldig fornøyd med.. men den er ikke vanntett da. bare en parkdress med gummi i rompa og på knærne . men fornøyd er vi uansett Husker ikke merke da.. så det er vel ikke så mye til hjelp alikevel
kokko Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 gå på obs og kjøpe friends sin dress, var det ikke den som vant testen i år også.. den var billig og kjempe god
tezzie Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Les dette her, så blir du kanskje litt klokere ) http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article504448.ece
La Perla Skrevet 6. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2009 Oj, tusen takk for mange gode forslag! ;-)
3småtroll♥ Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Vi pleier å kjøpe europris sin dress med fast fòr og todelt fleece dress som du får med til 300 kr;) Den har vi på hytta som ekstra-dress og den er varm og god. Jentene liker den veldig godt da det er gummi i rompa så de kan skli rett på dressen:)
Alyssa Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Jeg syns Sportmann sin er kjempe bra. Kun 499,- for en hel barnehagepakke m/dress, refleksvest, regnsett og fleecesett. Gutten vår bruker den i barnehagen. http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå