☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 heisann;-) se så flink jeg har vært å kopiert nicket ditt i overskriften;-))) dette har vært en lat uke, så idag må vaskemaskinen gå jevnt, og støvsugern må frem! plandag i bhg i morgen, så da blir det lite helgevask.. sigurd våkner tidligere nå, og er sulten..blir vel tilvenning av grøt om en mnds tid, for han rekker ikke flere måltider i løpet av dagen;-/ hvordan står det til med dere? er det snøvær der også? hvis det er sånn vær i morgen også, blir det nok bollebaking og kakao;-)
☆chiquita☆ Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Heisann! Så flink du er ja:) Ja her snør det og vi har ikke skiftet dekk enda:( Men ser ikke ut som det legger seg. Nå har jeg akkurat lagt Hermine i senga si, og det ser ut som det går kjempefint. Ikke en lyd (enda) Ho har hatt litt magevondt og økedøgn denna uka, men idag har hun sovet MASSE på dagen. Deilig! Men jeg var på jobben idag da, og de syns ikke det var så gøy at ho bare sov:) Allerede bare 1mnd til du kan gi grøt til Sigurd ja, de vokser jo så fort! Må jo ta vare på vært minste sekund skjønner jeg:) Dere må kose dere MASSE i morra! Bendik skal til tannlegen,men sender han i bhg først. Skal ha gjester i morra kveld nemlig, så har litt å styre med:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 god morgen;-) nå har tuva og sambo dratt for å ta vaksina, så jeg er spent på hvor lenge de må vente...har visst vært mindre pågang enn forventet blant risikogruppa, så de har åpnet for pårørende til de som ikke kan ta vaksine(barn under 6 mnd, eggeallergikere, gravide i 1.tri) håper hun ikke får mye plager etterpå... inatt våknet sigurd for mat kl 2, så nå begynner jeg å lure på om han spiser nok på dagen(kan jo hende det er litt øking på gang, men) får vel tilby ham en liten flaske rett før sovetid, for det går ofte noen timer fra siste måltid til han sovner... velling er vel litt tidlig? kos deg med middagsgjester ikveld;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2009 go kveld;-) da har sigurd sovnet for første gang på eget rom;-) er vel anbefalt å vente til 6 mnd(men dette endres jo hele tiden...).ble litt bråbestemt.vi skal jo få ny garderobe, så da er det greit med litt plass for snekkerne;-) med dørene åpne ser tuva og sigurd hverandre, og jeg tror han syns det var stas å ligge å se på storesøster(som har lyset på og tegner til hun sovner). tuva har så vanvittig tempo hele tiden...sliten nå etter at hun har vært hjemme i 3 dager.skravla går konstant, og hun har bestemte meninger om det meste.klarer ikke å sitte i ro, selv ikke når hun perler eller ser film!(noe hun sjelden har tid til) imorgen er det hvertfall bhg igjen, og jeg skal hente nye deler til vogna.får ny kalesje og understell fordi jeg klagde.veldig bra service;-)) nå kommer sambo hjem med litt kveldskos fra 7- eleven;-))) ha en fin uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå