to snart tre Skrevet 12. mai 2010 #76 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei frøken freken!! Måtte bare kort å se hvordan det gikk med deg. Håper du koser deg litt i en spennende rugetid. Jeg har alltid vært veldig oppblåst i rugetiden, gjerne frem til det kun er et par dager igjen før testing. Spennende med 17.mai testing - for en dag det blir om du tester positivt... ha ha, da snakker vi dobbelt feiring!!! Da kan du jo bare se på togene og lukke øynene og forestille deg at alle roper hipp hipp hurra på dine vegne:=9 Du MÅ holde meg oppdatert, tenker masse på deg:=) Her er det full fres med jobben, mye å gjøre og lite å tenke på prøving. Hatt barnevernet her denne uken også, så nå forventer vi å få ferdig alle besøk og sosialrapporten innen utgangen av juni - om alt går som lovet da vel å merke. Så får vi vel dommen om vi blir godkjent eller ei på høsten engang. Spennende tider, med både det ene og det andre. Fikk muligheter til å få vanvittig stor forfremmelse og enormt karrierehopp, men valgte å takke nei pga prøvingen og alt det medfører av stress personlig. Har mer enn nok med alt ansvaret jeg har i dag, og med alt ekstra privat med prøvingen etc. Føles helt ok å takke nei, selv om jeg vet at slik muligheter ikke kommer veldig ofte. Men nå er fokuset på å få familie, så da får karriere være nedprioritert noen år til:=) Nå får vi bare krysse fingrene for deg og håpe på at spiren sitter for fullt denne gangen. Så jeg kan bli "fille-prøve-tante" snart:=) he he he Jeg heier på deg:=) Hold meg oppdatert da, på hele testfesten fra start til endelig resultat. Tenker på deg hver dag og krysser alt som kan krysses for deg, min venn:=) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140927479-ny-start-to-snart-tre/page/4/#findComment-141847269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei igjen vennen! Lenge siden vi har "skravlet" nå. Håper alt er bra med deg, og at et nytt forsøk snart står for tur. Blir det det siste forsøket i det offentlige? Skjønner veldig godt at du takket nei til karrierehoppet. Det er utrolig slitsomt i denne prøvetiden, og da er det sikkert greit å ha en jobb som en kjenner godt, og du vet at du hanskes fullt ut med i pp. Du vil også sikkert få flere muligheter senere snuppa. Er spent på hvor dere er i løypa nå, så håper jeg hører fra deg snart igjen. klemme Vi er i gang med ny runde AIH. Ferdig med pergo i går, skal til gyn og måle folikler i morgen. Da blir det vel DK lørdag/mandag omtrent hvis alt går som normalt. Fy f...dobbel pergo to mdr på rad - det gjør jeg ikke en gang til. Har ikke vært menneske jo. Sint, lei meg, svetter, vondt i hodet, trøtt....ALT.... Er egentlig litt veldig sliten nå. T.o.m usikker på om jeg egentlig vil ha flere barn....Men, det er nok hormonene som spiller meg et puss. Håper de slipper taktet snart ;-)) Vi snakkes snart da vennen. Varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140927479-ny-start-to-snart-tre/page/4/#findComment-141892501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
så gla' Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #78 Del Skrevet 27. mai 2010 Da setter vi snuta mot Dk nok en gang. Gyn fant 6 folikler i går hvor 3 var større enn 15/16 mm. Setter sprøyta i kveld, også blir det AIH lørdag. Nå MÅ det være et gullegg som slipper....sliten Håper alt går bra med dere og at du gir lyd fra deg etter hvert. Varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140927479-ny-start-to-snart-tre/page/4/#findComment-141903824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to snart tre Skrevet 10. juni 2010 #79 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei frøken. Kjempe lenge siden jeg har vært her inne, har klart å legge litt av prøvingen bak meg. Spes med tanke på at vi har startet prosessen med adopsjon også. Nå er jeg kjempe spent på hvordan det går med deg og rugingen din, tenker mye på deg og er spent på når testedagen er. Må jo nesten være i disse dager nå vel.....?? Sender deg en sms også, regner med at jegfår raskere svar der. Og med tanke på at jeg nesten ikke er her inne lenger så kan det kanskje være lurt for å få med seg svaret ditt.. he he Selv skal jeg i gang med siste ferskforsøket nå hvis jeg får mensen innen ei uke (er allerede på overtid og er ikke gravid nei..). Får jeg ikke mensen da må jeg vente til august. Uansett kjekt å få avklart ting litt nå føler jeg, er enormt sliten av år med prøving og skuffelser. Så nå ønsker jeg bare å få lykkes på den ene eller andre måten. Tar av meg hatten for de som forsøker mange fersk forøk og like mange fryseforsøk, vi snakker nerver av stål og et enormt pågangsmot som er diplom verdig!!! Nei nå er jeg mest spent på hvordan det går med deg jeg.. må nok sende deg en sms med engang:=) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140927479-ny-start-to-snart-tre/page/4/#findComment-141963335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå