Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen snuppa! Da har vi en Ny start tråd fått :-)

Klart vi skal være opptimistiske :-) Det er utrolig hvor godt det er å snakke med noen i samme situasjon ja. Hi, hi...vi boblet jo skikkelig over. Lurer på hvordan det hadde blitt om vi hadde møttes over en øl eller et glass vin ;-) Jeg satser på at det vil det bli leeenge til vi får mulighet til å gjøre. Krysser alt jeg har for oss nå.

Skjønner godt hvordan du tenker i forhold til testing. Du får ta en dag av gangen og se hva som skjer. Men, husk på det da at selv en negativ test på tirsdag, behøver ikke bety at du ikke er gravid. Men, da kan du selvfølgelig ringe P og gjøre avtale for videre løp. Da er det jo bare å komme med kontrabeskjed en av dagene etter ;-)

Jeg tester som en gal om dagen for å få den blendahvite testen. Det er så vidt det er antydning til en strek der i dag, Håper den blir helt blendahvit en av de nærmeste dagene nå så jeg kan starte den ordentlige testefesten til uka. Jeg er på 5 dpo i dag, så nå er det vel rett rundt hjørnet at et (eller to) event egg kan feste seg. Men, med så mye tilskudd av diverse hormoner er det jo klin umulig å tro noe som helst utfra symptomer. Da er jeg kjempegravid allerede. Ja, ja..i hodet mitt er jeg nå det uansett sånn før ikm, men denne gangen er jeg så utrolig gira.

I går begynte det å snø her, og det ligger hvitt og pent ute. Fint at det lyser opp litt, men det er jo alt for tidlig med snø. Men, den forsvinner nok i løpet av dagen.

Ja, ja. Da håper jeg bare at dagene frem mot tirsdag går fort. Vel, helgen trenger ikke å gå sååå fort. Bare litt. Jeg sover den vel bort likevel ;-) Vi snakkes snart da.

Varm og lys novemberklem er på vei til deg fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140927479-ny-start-to-snart-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!

Ny dag, ny tråd og nye muligheter! Herlig!!!

Begynner å kjenne på tålmodigheten at jeg er på rd 9 (10 dager etter innsett), for det kribler faktisk i kroppen etter å få svar. Eller...ja kribler bare etter positivt svar, negativt svar kan vi jo godt slippe denne gangen er vi jo enige om:=)

Tror nok du kommer til å teste neste før meg jeg.. he he, tross jeg ligger en del dager før deg i løypa. Kan ikke du få en positiv test først, overbevise meg om at vi begge har fått det til, og så jeg kan komme etter med en positiv test jeg også??:=)

Tror eggene fester seg rundt dag 4-6, mener jeg at jeg har lest tidligere. Med frys kan det gå litt lenger før de fester seg. Jeg hadde ekstra ubehag på rd 6 og 7, er jo bare å be til høyere makter om at det gir positivt utslag. Tror ikke det har noen betydning, hørt om så mange som tror de merker noe å ikke får positiv test,mens når de er sikre på at det ikke er noe og ikke har merket noenting så har de fått testsvaret de har lengtet etter.

Så tålmodighet er en dyd, og ikke helt greia for meg. Men SKAL gjøre aaaaaaaalt jeg kan for å imponere meg selv ved å klare å utsette testingen til tirsdag,

Hold meg oppdatert da på hvordan det går for deg:=)

Tålmodighet er en dyd ja. Synes du greier deg utrolig bra altså. Jeg mener jeg la inn en bestilling på bare positive tester denne gangen. Hm....du skal få et par av dem ;-) Jeg har ikke mindre enn 15 igjen, så det skal gå bra :-) Jeg kan faktisk teste hver eneste dag fremover om jeg vil....hm...det var noe å tenke på.

Det med testingen og hva en tror, kjenner jeg meg veldig igjen med. Begge de to siste svangerskapene kom ganske overraskende. Da vi minst ventet det for å si det sånn. Men, denne gangen har jeg bare en vanvittig god følelse. He, he...Ingen symptomer, bare denne go-følsen :-)Den har jeg for oss begge :-D Det er Vår tur Nemlig :-)) Symptomene jeg har regner jeg kommer av pergo og crinone, derfor vektlegger jeg ikke dem noe særlig denne pp. Men, lurer litt på dette med at jeg må tisse så ofte....drikker jo mye vann men...ja, ja. Vi får se!

Vi må bare fortsette å oppdatere etter hvert. Nå ser jeg frem til helg og sove, sove :-) Vi snakkes snart :-)

Hei Hei! Hvordan går det med deg? Symptomer? Jeg får fortsatt litt utslag på testene, men det er så supersvakt at det bare er godviljen som greier å se streken. He, he...Nå kan den godt bli sterkere, det er helt greit. Men, er nok altfor tidlig det ja.

Ha ei riktig god helg da, og hold meg oppdatert. Er virkelig spent på både dine og mine vegne nå altså :-)

klemme

Hei.

Her holder jeg på å bli gal:=)

I dag har jeg plutselig begynt å bli litt uvel/svimmel et lite øyeblikk før i dag, fikk en kort periode flere stikninger nederst i magen (aldri opplevd før) og så begynte jeg å få mensen smerter. Tenkte med engang at "nå er alt håp ute, de mensen smertene er ikke til å ta feil av". Ikke så vonde som normalt pleieri vanlig pp, litt mildere og litt mer fra og til. Men har ennå ikke begynt å blø, og det er jo supert. Begynte å få vondt ca kl 15.00 i dag og fortsatt ikke noe tegn til blod eller farge. Fikk ingen blødning på forrige forsøk heller før 4 dager etter testdagen, så hadde ikke regnet med å få blødning før testingen uansett. Så litt lett panisk her når jeg kjente smertene komme... Får håpe det er andre smerte bare... he he.

Tviler litt, men har trua!!!!

Ellers så fortalte svigerinnen min i dag at de lurer på å prøve å få 3. barnet om ikke lenge. Klaffet på 1 eller 2 pp på de to første barna, så med andre ord så kan dette skje fort. Kjenner jeg ble litt oppgitt, sliter litt med å være super glad på deres vegne om de klarer å få en til sånn på 1-2-3 med det første... vet jeg ikke kan tenke sånn, men klarer ikke å styre meg. Unner de så klart det, men orker ikke å være eneste som ikke lykkes lenger og som bare blir brukt som barnevakt bare fordi jeg ikke har barn selv....

Nei nok med dårlige tanker. Får bare være ærlige om de velger å bli gravide nå, tror jeg må holde meg litt mer borte da av egen "bli ikke gal i hodet" effekt.

Ha en super helg. Selv skal jeg bare slappe helt av og sove, sove og sove....!

Hei kjære deg! Jeg har alltid hatt murringer i svangerskapene mine, og tenkt at nå kommer mensen. Men, nei da - det er nok bare alt som skjer der nede som gjør at det kommer murringer. Vet det er veldig vanlig å ha dette i forbindelse med graviditet. Mensmurringer og stikninger i livmoren. Jeg håper dette bare er gode tegn hos deg snuppa. Men, skjønner at du er på vei til å bli gal *klemme* Godt å lese at du likevel har trua! Det skal du ha. Denne gangen ordner det seg skjønner du.

Du har ikke vurdert å ta en test i morgen? Det er jo farsdag. Det ville jo vært bare helt fantastisk å kunne gi sin kjære en positiv test på denne dagen ;-)

Skjønner godt at du ikke ikke fullt ut greier å dele din svigerinnes entusiasme. Vet dem at dere holder på med IVF? Tror ikke de som ikke har opplevd selv i forhold til å få baby, skjønner hvilken tøff prosess og påkjennelse dette kan være for en sliter. Men, herregud - er det så vanskelig å sette seg inn i situasjonen da. Min bror trodde også at jeg skulle bli kjempeglad da han slapp "bomba", noe jeg ikke ble....Jeg var på båten på vei hjem fra København, og hele kvelden ble ødelagt. Ble skikkelig deppa. Sambo også. Men, så klart etter å ha fordøyd nyheten så er jeg jo glad på deres vegne. Synes bare de kunne tenkt seg om litt når de fortalte nyheten. De vet i vært fall hva vi har gjennomgått her siden den første graviditeten i 2006. Selvfølgelig unner jeg ingen å skulle slite, bare at de kanskje tar litt hensyn når de formidler barneønsker etc...

I dag ble i hvert fall testen blendahvit. Lyste gjennom den foran lysstoffrøret på kjøkken, og det er ingen tegn til strek i dag. Ikke nå, 35 min etter heller. Men, i morgen vil jeg ha en positiv test altså. He,he...Men, vet at det nok sikkert er alt for tidlig - så blir jo ikke kjempeskuffet om den er negativ heller. Jeg har tester nok til å teste hver dag neste 12 dagene, så jeg kommer nok sikkert til å ta minst en hver morgen. Hi, hi...Kanskje jeg burde bestille noen til. Just in case;-)

Sove hørtes ut som en god plan. Jeg sloknet på sofaen i går i pausen mellom nytt på nytt og Skavlan. Sinnsykt trøtt om dagen. Men, det er vel crinonen det....eller kanskje ikke.

Ha ei riktig god helg du også. Sov og ta livet med ro. *klemme*

Annonse

Jeg er frustrert! Måtte jo teste i dag også, og billigstrimmelen var negativ. Og den som skal være veldig sensitiv. Men, brant av en cb også, og den er positiv. Riktignok svak da men...Æsj, nå skal testene få være i fred et par dager.

Hvordan går det med deg snuppa? Fått sovet nok i helgen?

Hei.

Dessverre ikke fått sovet nok ennå, men skal gå å legge meg noen timer igjen nå:=)

Må jo opp så tidlig å ta medisiner, og med Crinone så skal man jo være i bevegelse i 15-20 min etter på (ikke sitte/ligge) så når jeg tar den hver morgen kl 8 så er det jo helt grusomt for trøttheten min om dagen:=)

På en måte godt å høre at testene var blendahvite, så du vet at el sprøyta er ute av kroppen. Men når cb var litt svak positiv så betyr det jo enten at den er mer sensitiv enn billigtestene og at el sprøyta ligger enda litt i kroppen (men bare slår utpå cb testen, ikke de billige). Eller så betyr det jo at cb finner ut tidligere enn de andre at du er blitt gravid -noe jeg VIRKELIG håper på for din del!!

Selv er jeg helt sikker på at skal vente med testing til tirsdag morgen.

Fikk en helt merkelig følelse i kroppen i natt og har det i dag også. Akkurat som ekstra hjerteklapp, du vet.. når du er skikkelig nervød for noeog kjenner det helt i kroppen som om du blir litt urolig. Akkurat sånn føles det nå. Fikk ikke sove i natt før kl 03.00, var jo helt spent i kroppen. Og det uten grunn, ingen spes tanker eller annet som plaget meg. Tenkter kanskje at jeg begynner å bli syk jeg... Føler meg ikke sånn, kanskje litt nysete nå og litt mer buser i nesa (ha ha) men ikke feber følelse eller noen "nå blir jeg syk". Føler meg bare heeeeeeeeeeeeeeelt merkelig i kroppen... Merkelig. Og er jeg ikke gravid, ja da må jeg si at disse medisienen kan lage de merkeligste bivirkningene altså:=)

Nei nå må jeg sove, er helt utmattet og tung i kroppen her jeg:=)

O ja, du er nok syk. Babysyk :-D Jeg tror jeg kjenner igjen den følelsen med hjerteklapp. Ble sånn i går da cb ble svakt positiv. Var urolig i hele kroppen i hele går. Sambo lurte på om alt var bra med meg, alt virket ikke bra. Fortalte han om testen først langt utpå dagen. Huff, der skrudde jeg nok opp forventningene hans ennå mer. Hadde jo tenkt å skåne han fra dette testehysteriet mitt. Blendahvit fra babytime i dag og :-( men, herregud - er jo bare 9 dpo. Var litt mindre trøtt i går kveld, men kanskje ikke så rart siden jeg sov 2.5 timer på dagen i går. Nå håper jeg uka går fort.

I morgen brenner du av den første testen da :-) Jeg har sååå på følelsen av at den blir positiv og at denne gangen har det klaffet for dere. Skal krysse alt jeg har for dere, og sende over masse gode tanker og energi til dere fremover. Masse lykke til i morgen! Og du må oppdatere når du har testet da. Varm klem

Hei.

Litt deppa følelse her i dag. Klarte ikke å holde meg til morgen i dag, og testet etter mannen gikk på jobb (han ville vente til i morgen). Og den var negativ... Så har ingen forhåpninger om at det resultatet snus til noe positivt i morgen .Var heeeeeeelt blendahvit, ikke antydning. Sånn Quick respons test. Syntes det er litt kjedelig, hadde fått opp forhåpningene så veldig den siste uken. Har ennå enormt vondt i puppene, og det pleier ALLTID å gå over før testdag. Og er svimmel, må ha mat ofte, trøtt og har stikkninger. Erre mulig??????

Skjønner ikke hva det vil si å føle seg gravid jeg om dette ikke er akkurat det. Lei av å bli lurt av bivirkninger.

Får teste i morgen også, mest av respekt for mannen min. Så får jeg ringe P og høre om hva vi gjør nå. Kommer vel ikke i gang før januar og med innsett i februar - altfor lenge til......

Vet at testen kan vise positivt litt senere med fryseforsøk for noen få, men er en realist og tror lite på mirakler dessverre..

Nei deppa her og skal grave meg ned i sofaen foran tv nå.

Skriver mer i morgen, når jeg vet mer fra P.

Ha en fin kveld:=)

Huff, skjønner at du er litt deppa, men husk at det fortsatt kan komme positiv test. Symptomene tilsier jo at du er gravid da. Håper det bare er det at egget festet seg litt sent, men at testen i morgen blir positiv. Det må den bare bli. Det kan jo egentlig gå ennå noen dager før den blir positiv. Ikke slutt å håpe ennå kjære deg *klemme*

Skal avgårde og hente sambo nå. Vi snakkes i morgen. Håper du greier å slappe av litt og får en god natt søvn og at morgendagen bringer dere bare gode nyheter.

Varm klem

God morgen! Har det blitt noe søvn på deg i natt? Håper det :-) Ønsker så inderlig å komme inn her etterpå å lese gladmelding fra deg *klemme*

Jeg har tatt nok en test. Negativ, men trøster meg med at det bare er 10 dpo i dag. Tok en utpå dagen i går (men på morgenurin) som ble positiv etter at tidsfristen hadde gått ut. Aner ikke hvor lenge etterpå den ble det, for det gikk mange timer før jeg oppdaget det. Men, det teller jo uansett ikke, og gjør den jo ikke noe mer positiv i dag. Gud, helt hekta her jo *rister oppgitt på hodet* Nå skal jeg gå og sette over kaffen og bare nyte freden en tre kvarters tid.

Håper det blir gode nyheter på deg i dag vennen

klem

Hei.

Negativ test i dag også... :(

Ringte P og de ba meg ta medisinene et par dager til og teste på nytt på torsdag, pga alle tegnene i kroppen. Herregud, puppene er så ømme og hovne at BH ikke passer!!

Hvis testen ikke er positiv på torsdag tror de ikke på at det endrer seg, så da ville de at jeg slutter på medisiner. Og ringer de, så vi setter og opp og planlegger nytt regime.

Men fikk beskjed om at jeg slipper nesespary denne gangen i det minste, kan begynne rett på sprøyter. Så nå håper jeg bare mensen kan bli forsinket jeg... herregud, ting snur raskt her. Grunnen til det er at om jeg må hoppe over en syklus nå før jeg kan komme i gang, og om mensen kommer nå og neste gang som planlagt (hadde før 39-40 dg, nå hatt 32 etter jeg kom i gang med ass befr) så kommer jeg så klart egentlig med uttak i romjula - dvs at det nok må utsettes en mnd ekstra. Åh erre mulig??? Snakk om lite flaks altså, blir helt oppgitt her...

Så nå får tr holde seg forbanna langt unna, gjerne i to uker ekstra om den vil (hvis testen ikke er positiv på torsdag). Så jeg kan vippe over nyåret så klinikken er oppe til ul dagen og uttak/innsett.

Hvordan går det med testingen, testet noe mer? Tror det ikke er vanlig å få spes resultat før evt på rd 12, det blir jo torsdag egentlig det for din del. Mange får jo ikke før på rd 14, så dette er helvetes ukene der tålmodighet virkelig er en dyd:=)

Håper så veldig at du lykkes, så en av oss klarer det og får i juli-barn:=)

Klem klem

Annonse

Hei Hei "to snart tre"! Huff, nå triller tårene her altså. Jeg er så kjempelei meg på dine vegne, og på mine egne. Men, så lenge tanta holder seg vekk er det jo håp. Huff, får reint dårlig samvittighet fordi jeg har vært så positiv og virkelig hatt troen denne pp.

Jeg har hatt sånne veldige svettetokter i natt, og det er så typisk at det kommer rett før mens. Jeg antar tanta er på vei. Måtte jo ta en test i dag også selv om jeg hadde mistet troen helt, og nå har den forblitt negativ. Tok den for over 2 timer siden. Jeg begynner å tro at CB og QR sine tester er mer sensitive enn billigstrimlene fra babytime. Akkurat som du sa.

Hvis du ikke skulle være gravid nå vennen (jeg håper fortsatt da) så får jeg håpe tanta venter litt med å komme sånn at dere kan starte opp igjen på nyåret. Kan du ikke bruke crinonen noen dager ekstra? Den kan jo utsette tantebesøket noen dager. Jeg kommer til å ta pause fra pergo i tre pp tenker jeg. Hvis syklusen min holder seg blir det da pergo i mndskiftet jan/febr. Da rekker jeg å sette sprøyta og forplante meg før vi reiser på cruise. Så kan en jo håpe på en positiv test på crusets siste dager. Men må jo se hvordan syklusene blir.

Slipper jo å bekymre meg mer for svineinfluensaen ift graviditet med det første, og får forhåpentligvis satt vaksinen først. Kan gå ut i vikariatet på mandag uten å være bekymret også....

Hold meg oppdatert da. Du hører fra meg når det er noe nytt å melde.

Klemme

Huff, gårsdagen begynte jammen meg dårlig altså. Men, kom noe godt ut av den. Jeg la alle babytanker bort, og tok frem skolebøkene. Kom godt i gang med den siste oppgaven i dette studiet og regner med å skrive den ferdig i dag:-)

Ellers våknet datteren min i dag med vondt i halsen og feber. Det var 9 stykker borte fra klassen hennes i går. Huff, håper det ikke blir noe alvorlig og langvarig ut av det. Men, må jeg holde henne hjemme i 8 dager nå da? Hm, må vel gå an å se det an. Kan jo bare være litt vanlig halsvondt...

Jeg har testet i dag også. Negativ. I dag igjen ble den svak positiv etter tidsfristen. Lurer på hva det er med disse QR testene. De supersensitive fra babytime er dønn negative.

Hvordan er stå hos dere? Håper det blir en fin dag! *klemme*

Hei.

Så vondt å høre at det pr i dag er neg tester på deg også, men husk. ingenting er sikkert før minst rd 14 på denne omgangen for deg.

Selv tok jeg test i dag som avtale med P,negativ og det hadde jeg jo egentlig regnet med. Tror lite på mirkaler og kjempe flaks sånn som det har gått i det siste og tar heller gode nyheter sterkt velkommen om de velger å dukke opp:=)

Så nå er det bare å håpe enten tr kommer veldig raskt både nå og neste gang, eller velge å holde seg borte gjerne opptil to uker på overtid. Ha ha, rart med det. Men dette med om tr skal komme eller ei kan fort snu seg i denne dansen....

Du MÅ holde meg oppdatert på testingen i helgen altså, tenker på deg mye og håper virkelig du lykkes nå. Hvis ikke er det godt at du har en plan på hva dere velger å gjøre fremover, hjelper gjerne på - iallefall er det sånn for meg. For så se fremover å ha en plan.=)

Hvordan går det med dattera di? Hører mange er sykeom dagen, og at klasser bare består av halvparten av antall elever om dagen på flere skoler lokalt her. Får håpe hun bli raskt friskt og at hun bare har vondt i halsen og ikke særlig langvarig feber.

Selv skal jeg ikke ta vaksinen. Gjør jeg det sier de at man må avvente forsøk i flere mnd, og det her jeg ikke tid til. Og tar jeg den kan jeg jo bli syk uansett, så da får jeg gamble litt og forsøke å ta forhåndsregler.

Har hørt at CB er best, at QR bør legges på rett underlag direkte etter den har fått urin på seg, hvis ikke kan den få feil. Men mye som går av rykter på slike produkter og mange som har meninger, vet ikke helt hva hold er i det. men har ei jeg kjenner som selger tester og hun anbefaler ikke billigtestene, men det kan jo hende er litt pga hun ikke selger de. hi hi

Uansett, bruk morgen urin. Det vet vi iallefall er det sikreste. Og du kan jo teste til og med søndag uten at det bør ha noe å si med neg tester nå. Jeg heier på deg, og krysser alt som kan krysses (ikke lårene mine dessverre..hehehehehe) for at du lykkes nå. Da hadde jeg blitt sååååå glad:)

Litt fra og til her inn om dagen, må ha litt avstand til hele babyståke føler jeg. Mye gråt på kvelden, lite som skal få meg til å vippe av pinne. Litt trist på tv og jeg stor tuter..... Det er vel bare noe som må ut av kroppen og som må bearbeidets. Heldigvis for en tålmodig og svært omtenksom mann sier nå jeg, ikke lett å forstå seg på gråtende koner alltid når de ikke kjenner det likt på kroppen selv (selv om han ble kjempe lei seg over neg test, så er han mer "se fremover" raskt enn meg...)

klem, klem - tvi tvi snuppa:=)

Så det ble negativ test igjen i går :-( Ja denne prøvingen er litt av en psykisk belastning. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver med tårer som sitter "løst". Godt at vi har forståelsesfulle menn da :-) Det er nok tøffere for dem også enn det de gir uttrykk for. Håper du har overskudd til å gi han masse kos og trøst.

Det er rart med hvordan denne tanta ønskes langt pokker i vold den ene dagen for så å ønskes velkommen den neste. Det er vel å håpe for mye at hun skal holde seg borte i hele 14 dager vennen. Utrolig kjipt hvis dere må vente en pp lengre enn nødvendig. Kan ikke P holde juleåpent da ;-) Men, om dere må stå over en pp så kan du i hvert fall kose deg med alt du vil i hele julen og enda godt inn i det nye året. En får se det positive i det.

Jeg tok en cb i dag, og negativ den også. Herregud, har jo bare en billigstrimmel igjen. Hvor har testene tatt veien. Hi, hi...Har virkelig tatt av denne testefesten. Jeg må nok ut og kjøpe en to-pakk cb så jeg har i helgen. Akkurat nå har jeg ikke følelsen av noen ting. Ikke noe som tyder på at tanta er på vei, men føler meg langt fra gravid. Vel, får bare vente og se....Jeg sendte forresten en mail til babytime i går og ga ikke testene deres akkurat terningkast 6. Nei, skal ikke kjøpe dem noe mer, det er helt sikkert.

Snuppa har ikke stått opp ennå, men jeg var inne og sjekket henne tidligere på morgenen, og hun har fortsatt feber. Men, hun er ikke kjempesyk altså. Det er utrolig hvor mange som er syke om dagen. Må jo være mye mer enn hva som er normalt for denne tiden (selv om det er tid for høstforkjølelser etc.). Og alle har vel ikke svineinfluensa. Jeg håper virkelig vi går klar av den. Jeg har bare hatt influensa en gang i mitt liv, og det helvete unner jeg ikke en gang min verste fiende. Trodde seriøst at min siste time var kommet. Jeg kommer nok til å ta vaksina nå om tanta kommer. Men, aner jo ikke når den blir tilgjengelig for oss vanlig dødelige....Skjønner godt at du velger å stå over hvis det betyr at dere må utsette prøvingen i flere mdr. Nei, vi får tro at dette går bra :-) Er jo tross alt en del som dør av vanlig influensa hvert år også, bare at da hører vi ikke om det. Svineinfluensaen er nok noe oppblåst.

Nå skal jeg sette i gang med helgevasken. I kveld skal jeg lage pizza. Juhu - det skal bli godt. Skeie skikkelig ut. Har ikke spist vanlig brød eller pizza på over tre uker. Ha ei kos helg med kjærsten din da. Håper du greier å sette fokus på noe annet enn babylaging. Jeg oppdaterer når jeg har testet igjen i morgen ;-)

klemme

Hei.

Nå regner jeg med at du kanskje sitter med tennene i en pizza og nyter fredag kveld. Måtte bare innom her og så om du hadde testet og om det var noen gode nyheter så langt i helgen.

Positiv test kommer vel i morgen eller på søndag... og husk Pergo kan forsinke litt, så man vet jo aldri hva neste uke kan bringe av nyheter! :=)

Uansett: jeg heier på at du lykkes, har troen og krysser fingerene her så mye at de er helt blå nå! hi hi hi hi hi

Hold meg oppdatert da på testingen, så hopper jeg innom her i helgen og sjekker status.

Ha en super helg og masse lykke til med testing, og ikke minst dattera din sin helse.

Åh, det var himmelsk godt med pizza :-) Men, orket bare et stykke :-( Kanskje skeie ut med ett til frokost. Hi, hi

Testet negativt igjen i dag :-( Men, ikke noe tegn til tanta. Måtte tappetafse litt, og livmortappen sitter kjempehøyt opp og bak. Var jo nesten vanskelig å nå den. Får bare smøre meg med tålmodighet. Om jeg ikke er gravid, gjør det ikke noe om hun blir litt forsinket heller. Vi skal jo ikke prøve den neste pp uansett. Det vil si - ingen hormontilskudd av noe slag. Men, blir vel å legge inn noen aksjer rundt EL likevel.

Har det dukket opp noen tante hos deg?

Snuppa har fortsatt feber, men er ikke kjempesyk.

Ha ei riktig kos helg med din kjære! Vi snakkes snart!

klem

Nei nei nei, nå skulle jo den testen være positiv, det hadde jeg jo bestilt å dine vegne!

Men heldigvis så er det fortsatt dager igjen som den på det sterkeste kan bli positiv, så håpet er på ingen måte ute og vi går for gull-resultat på dine/deres vegne!!.

Var dere forresten på timen hos Aleris den 12.nov? Tenkte på deg den dagen, men glemte helt å spørre her inne.

Denne helgen skal jeg slappe heeeeeelt av. Har vært en liten tur på butikken, utover det er det bare kosedress og slappe helt av med en god bok.Mannen min har akkurat lagt varm toast og kakao til meg, så nå skal jeg kose meg litt med det og krype opp i stolen min med mat, drikke og fortsette på boka mi.

Mulig jeg er litt dårlig på dette her, men hvordan kjenner du endringer på tappen? Hører mange snakke om at om den er lukket (hva enn det betyr) så er det positivt for å bli gravid... Men kan ikke akkurat si jeg har kjent forskjell. Men så har jeg jo heller aldri vært gravid.... kan jo ligge noe i det:=)

Ha en fortsatt fin helg, kos deg masse med mann og barn. Håper tutta blir feberfri raskt:=)

Åh, så snill kjæreste du har :-) Ikke for det - det er min også altså :-) Men, ikke fått frokost på senga i dag :-( I morgen kanskje :-) godt å få litt omsorg og oppmerksomhet i hvert fall :-D

Så deilig at du slapper av og koser deg. Det har jeg også gjort i dag. Har også tatt litt rødvin og et par glass pils i dag jeg. Kan jo håpe på at det blir lenge til neste gang, men har mista litt trua...De ringte fra Aleris på mandag og ville utsette den pga sykdom. Har ikke satt opp noen ny.

Jeg tar ny test i morgen. Gir meg ikke. Hi, hi... Ha en deilig lørdag snuppa. Kanskje vi må møtes og ta en ettermiddagspils/vin en dag?

klem

Hei.

Har du tatt en ny test i dag elle`? Er jo så spent her... he he

Deilig å slappe av ja, hele denne helgen har vært nydelig i form av å slappe av bare på sofaen. Har faktisk lest ut en hel bok i helgen, lenge siden jeg har tatt meg tid til det.....:=)

I dag kjenner jeg tr kommer. Fått litt antydning til farge på papiret, og vet at nå kommer det for fullt innen et par timer. Så da må jeg ringe P i morgen og fortelle det. Så regner jeg med at syklusen som kommer blir på 32 dager, likt de to siste syklusene, så da må jeg hoppe over enda en til og vente med oppstart på sprøytene til midten av januar. Ja ja, da får jeg kose meg litt med vin i julen og førjulstiden i det minste. Tenkter jo mye på å legge tilrette for best mulig egg ved å leve sundt hele tiden, men hallo..... vi nærmer oss desember måned og jul. Tror ikke det blir like lett nei.. he he

Nei nå får jeg lage meg litt lunsj her. Hjemme alene noen timer og nyter stillheten:=)

Ha en fortsatt super søndag!

Negativ test i dag igjen. Litt murringer her, så da er vel besøket rett rundt hjørnet...

Vi må kose oss litt midt opp i alt sammen også da :-) Jeg tok et par glass vin i går, samt et par glass konjakk. Litt uggen i dag :-( Men, det er jo selvforskyldt så jeg skal ikke klage for høyt. He, he

Kryper tilbake til sofaen jeg. Ha en kos søndag :-D

Nei så kjedelig at de var negativt i dag også da. Uff, ja i morgen er det ny dag og nye muligheter. Håpet er jo ikke ut ennå, og tr kan jo bare fortsette å holde seg borte fra deg syntes jeg....

TR er kommet for fullt her i dag, og med en styrke som det står respekt av. Ikke større blødning enn normalt, men fy f..for noen smerter. Herregud, det er lenge siden jeg har tatt smertestillende i forbindelse med mensen altså. Men denne gangen var det så vondt at jeg til tider tenkte på "åh herregud, dette er jo så vondt, hvordan skal jeg orke en fødsel evt?" hi hihih ihihihi..

Så etter to smertestillende og fosterstilling på sofaen i 3 timer så var jeg tilbake til normalen igjen. Det var faktisk så vondt at jeg trodde jeg skulle svime av... men det er nok ikke noe feil, bare jeg som ikke er vant til spes sterke menssmerter "down there".

Kos deg på sofaen, så snakkes vi igjen en annen dag:=)

Da har tanta gjort sin entre her også....F***n Jeg måtte også ta smertestillende i går pga sinnsykt vonde murringer. Har lettet litt i dag, men det er vel fordi det endelig gikk hull på byllen....

Blir det å måtte stå over en syklus før det blir uttak og innsett igjen for dere nå? Kjedelig at syklusen skulle falle slik at neste uttak/insett havnet midt i romjula. Men, da får du jo i hvert fall kost deg litt ekstra i jula da. Det må være lov:-) Vi prøver vel å treffe gullegget nå i pausemnd, men blir det ikke klaff nå heller, kommer vi til å ta pause et par mnd. Da vil jeg reise på cruise uten å være gravid. Har sliti og ventet så lenge på spire nå, at jeg kan da godt vente et par mdr til.

Ha en fin dag, så prates vi etter hvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...