mogi09 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Småen er drøye 4 mnd og vi har begynt med litt grøt da jeg har så lite melk på kvelden. Gir noen t-skjeer maisgrøt på formiddagen for å venne til. Lurer litt på hvor lenge jeg bør gi maisgrøt før jeg evnt går over til annen type grøt? Tenker dessuten å gi på kvelden etterhvert.
Julle&LilleBus Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Min gutt begynte med grøt rundt 4mnd alder. Vi begynte med Nestle sin risgrøt som han likte veldig godt. Når den var tom fikk vi ikke tak i samme, så da kjøpte vi maisgrøt som han også likte godt og reagerte ikke i magen. Vi har også brukt Hipp og andre typer fra Nestle. Har visst ikke vært så nøye på hvor lenge det gikk mellom hver gang han fikk smake på noe nytt.. Men det har gått veldig bra. Men det er sikkrt forskjell på hvor følsomme de er på ny mat. Den første uka etter at han begynte med grøt, bæsjet han veldig lite. Men så plutselig kom det en hel dæsj, og etter det har han bæsja 1-2 ganger per dag. Jeg gikk også ganske fort over til å gi på kvelden, etter 3-4 dager tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå