Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 lillegutt er 3 år, er hos mine foreldre, altså hans besteforeldre så og si hver eneste helg! mest fra lør-søn, men fnoen ganger fra fre-søn oxo!! han setter utrolig stooooor pris på å få komme til de, og elsker det! der får han treffe min bror(onkelen hans), hans samboer og deres barn, noe han synes er utolig moro! noen ganger kan jeg ha litt dårlig samvittighet for at han er der så mye, men han vil jo det selv, og de synes jo oxo det er kjempe stas! hva synes dere da jenter?
L.V.E Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Sønnen vår,som nå er 4,5, har alltid vært mye hos farmor og farfar.han er ikke der hver helg,men er der minst en gang i mndèn og da er han der så lenge han vil,som regel 3-5dager. Så lenge både barnet og besteforeldrene trives med det er det jo bare å nyte "fritiden" Farmor er hjemmeværende så det er veldig enkelt for henne å ha han da og de bor kun 30min fra oss så vi kan hente han så fort han vil hjem. Han har også en onkel på 9år så det er litt stas å være der og leke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå