Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 ...om mengden av mens har noe å bety på fruktbarheten ??? Har googlet alle slags varianter, men finner fint lite. Forhåpentligvis fordi d ikke betyr noe særlig.. Iallefall, har egentlig aldri hatt noe særlig til mensblødning. D vanlige for meg har vært 32 dagers syklus. Litt svettebyger uka før mens, murring 1-2 dager før og brunt blodslim dagen før. Så har jeg hatt "greit" med friskt blod på dag 1, noen ganger kan d "renne litt over". Men trenger ikke skifte bind mer enn 2-3 ganger (egentlig mest pga hygiene jeg trenger å bytte) Hadde en MA i august, fikk igjen mensen etter 7 uker, den var litt merkelig. Nå er d 28 dager siden, og jeg fikk mensen igjen idag. Toppers om syklus har tenkt å være 28 dager da ) MEN like merkelig nå...; kvalm i nesten 2 uker før mens, murring i flere dager før, "beige" utflod 2-3 dager før. Idag kom d altså litt friskt blod når jeg tørka meg etter dobesøk på formiddag. Siden bare litt brunt.. Kunne strengt tatt hatt på meg ett av de minste bindene hele dagen.. Murrer fremdeles veldig... Da tenker jeg; klarer ikke slimhinnen min å lage seg tykk og fin og beboelig for et egg eller..??.. Siden d kommer så utrolig lite ut, mener jeg... Kjenner jeg er litt smånervøs.. Vil jo bare ha en baby jo !!!!! Noen som har vært borti lignende ?? Eller hørt om...?? (beklager langt og lite lekkert detaljert...)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg spurte gyn om det en gang, og hun sa at mengden av mens ikke har noe å si for fruktbarheten:) Siden du har blødd enda mindre enn vanlig denne gangen bør du kanskje ta en test. Er jo noen gravide som blør litt når egget fester seg eller når de egentlig skulle hatt mensen. Håper du snart blir gravid igjen, og at spira blir der i 9 mnd!
Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 D var godt å høre.. ) Mangt en skal bekymre seg over... Men er garantert ikke gravid ( ...og mannen er på sjø ved neste eggl... *TÅLMODIGHET* :-s Så da regner jeg med d blir en julebaby )) Takk d samme til deg !! Måtte d bli født masse søte, friske babyer i 2010 (av oss) !!! Lykke til, til alle !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå