♥Axinija♥ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Idag oppdaget jeg blod i EL-slimet mitt (EL i morgen)...er jeg da ekstra fruktbar? Har jeg større sjangs for at det klaffer denne PPèn? Anyone? Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 You go girl, ♥ Axinija ♥ og kjør på!!! Det er jo veldig positivt da =) Det sies jo at dersom man har blod i EL-slimet da er man ekstra fruktbar... Så nå er det bare å kjøre på - snart skal vi gå hånd i hånd over til 1 tri =) Godt å høre fra deg forresten, du har vært savnet =) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Tihi, kjører på for fullt vi da! Har ikke vært så mye her inne nei, må innrømme at jeg gir meg selv unødvendige høye forhåpninger av å være her inne for mye.. Men du kan tro at jeg tenker ofte på dere og hvordan det går denne PPèn...er spent, og håper mange av oss går over til 1.trimester om ikke lenge! Tenk å kunne gå hånd i hånd over til 1.tri...hehe... Hvordan går det med deg da? Ikke lenge til testing?? hehe... Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Går bra her - føler at jeg har litt symptomer, men har jo hatt sånne symptomer før og blitt lurt. Er på CD 21 i dag, bare 6 dpo - og tenker det ryker en test i løpet av helgen - enten lørdag eller søndag =) Har du fått med deg at Carina har fått spire da?? Nå surfer hun på 1 tri, men er innom her på besøk av og til - kjempekoselig at spiren satt der altså, så nå må vi dilte etter =) Klem
♥Axinija♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Hehe, ja...du må fyre av en test i helgen, så har jeg noe å se frem til før det er tid for min egen testing! Ja, at Carina fikk seg en liten spire var bare så GØY og betryggende, føler at vi nesten er nødt til å få til en klaff denne PPèn, slik at vi kan være sammen "all the way", det hadde vært stas det!! Sambo og jeg var og besøkte vårt første felles gudbarn idag, han er ikke en uke enda og født en måned før tiden (veide alikavel 3300 gram ved fødsel!!)....Så SØT!!! jeg merker at den biologiske klokken min har roet seg, det skjer når det skjer osv..men kunne bestemt se en lengsel hos sambo, som nesten var hjerteskjærende! Håper vi får klaff, han har bursdag i slutten av denne måneden....hadde vært så gøy å kunne be han se i ovnen hva jeg har laget som "Bursdagskake", og så ligger det en vanlig, tørr hveteBOLLE der! Lurer på om han hadde "tatt den"...? Altså, bolle i ovnen? tihi... klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Å jaaa - det hadde vært moro, vet ikke om min kjære hadde "tatt den" det med bollen i ovnen altså, men det hadde vært kos, jeg håper du får positiv test og kan overraske ham =) Du får holde meg oppdatert da!!! Selv tenkte jeg at det hadde jo vært flott å få positiv test til søndag - da kunne jeg ha gitt han den i farsdagsgave!!! Eller fortelle at jeg faktisk har termin på hans bursdag... Spesielt begge deler =) Har skikkelige murringer nå altså, og synes lyskebåndene er noe ømme/stramme/stikker litt - får ta det som ett godt tegn da!!! Klems
Gjest Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 åhhh da er jeg også veldig fruktbar idag og vi har gjort det idag også! Har gjort det annen hver dag i 1 uke nå. Begynte å kjenne litt ryggsmerter sist lørdag. men ikke før igår og idag kom det mye utflod og litt "blod". Lykke til Axinija
♥Axinija♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2009 Åj, åj..tenk å kunne ha termin på hans bursdag da!! Kjempekos! Lovende med disse smertene du beskriver, har alltid kjent de tidlig i mine svangerskap.. metal_babe_et englebarn; lovende med blodslim da, vi får holde kontakten og se om det stemmer..at man har en ekstra fruktbar periode når det kommer litt blod med slimet! Vi har jo også EL så og si samtidig, noe som gjør det ekstra spennende... Masse lykke til du og..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Jeg hadde veldig blodig EL slim sist pp og ble gravid. Kjør på sier nå jeg bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå