Ungmamma21 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 2mnd siden ikm;) så da er det på tide med en test;) siste gang, negativ nå, så forblir den nok det..........men lov å prøve;)
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Håper selvsagt at du får full klaff, MEN skulle du få negativt svar synes jeg det kanskje er på tide at du oppsøker lege. Vet hvor frustrerende det er å gå slik uten å få menstruasjonen tilbake. Lykke til.
Ungmamma21 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 tusen takk for hyggelig svar;) har fått time til lege men er jo 3mnd vente tid!!! håpløst så får liksom ikke gjort så mye annet enn å teste! testen var negativ og det var jeg ganske forbredt på
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 jeg joiner deg på en forventet negativ men en håpefull positiv test i morgen
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 GRAVID: * * * * * IKKE GRAVID:
Ungmamma21 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2009 haha, nå forsto jeg deg ikke helt;) skal du teste i morgen? her blir det nok å vente til eg skal til legen, som ikke er før i januar! håpløst pga dette svineriet vettu.... så enten må jeg bare teste eller bare gi f.... ser ikke helt vitsen med å kjøpe tester da jeg umulig kan være gravid når den ikke har slått ut nå....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Ja jeg skal teste i morgen! Hvis testene kommer i dag!! Kan du ikke gå på legevakta da eller få en hastetime? kan ikke vente i 3 mnd med en legetime! Det går ikke ann!
-68mamma Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jøsses, hva slags lege er det som har 3 måneders ventetid ? kan du ikke bare bestille deg time hos en gynekolog da ? Jeg fikk time på 2 dager sist.Legen kan gi deg Primolut for å få igang syklusen igjen - det funket på meg da mensen uteble etter p-pilleslutt. Du skal da ikek vente så lenge på det ?
Gjest Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Mannen hennes steriliserte seg i sommer.... Forøvrig er Primolut til god hjelp for å få mensen i sving. Anbefaler deg privat gyn., litt dyrere, men sjelden særlig ventetid. )
Ungmamma21 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2009 er pga svineinfulensaen vettu;) men uasett så snakket jeg med en lege og hun sa at jg ikke skulle bekymre meg siden jeg fremdeles ammer. mensen har ikke kommet i gang naturlig etter fødsl og da er det normalt at den blir borte igjen når man slutter på pillene....så jeg stresser ikke;) Lykke til;)
Ungmamma21 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2009 Lykke til;) håper dne er positiv;)
-68mamma Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Åja, du ammer og mannen din er sterilisert ? Jeg trodde du trodde du var gravid eller forsøkte å bli det, beklager :-)
Ungmamma21 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2009 hele greia er litt komplisert;) for i utgangspunktet så prøver jeg ikke, men hadde så lyst på nr 3 og når mensen ikke kom så tenkte jeg at jeg kanskje var gravid, håpet jo det. sambo vil bare ha 2, syns det holder, men om jeg hadde vært gravid hadde det vært helt greit. gikk liksom med et lite håp om å være gravid da vettu, siden han på en måte steriliserte seg uten å snakke ordentlig med meg om det, mener det er en greie mellom oss begge, som bør diskuteres, men der hadde han en annen mening. men så, sluttetjeg på pilla for 2 mnd siden, da hadde mensen allerde vært 2uker forsinket. sluttet md pillen kanskje 1mnd før dette men da kom mensen som normalt, men ikke denne gangen. men som sagt kan jo bare vært pga at jeg ammer;)
-68mamma Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Ja, hvis det er 2 mndr siden han sterilierte seg så er nok sjansen ute for at du er gravid nå ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå