Madelenkron Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Nå har jeg flyttet meg fra "bli gravid" og til "1 trimester" Jippi.. Jeg trur dette trimesteret kommer til å gå veldig veldig tregt. Kroppen min er sliten hele tiden, kvalmen har satt inn for fullt, utrolig med stikninger og jeg føler ikke jeg gjør annet enn å fly på toalettet. I tilliegg så gleder jeg meg altfor mye og tenker på det hele tiden. Får håpe det blir litt mindre tenking etterhvert:) Min lille har herjet med systemet mitt i snart 7 uker. Jeg elsker og hater det på samme tid Klem til dere alle.
Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Gratulerer:) Første trimester er hardt, men det blir det verdt når det hele er over:D Det forkorter jo ikke ventetiden når BIM forteller deg hvor mange dager som er igjen hver gang man logger seg på Haha, "i dag er det 295789 dager igjen" Sånn omtrent.. Ønsker deg lykke til.
Madelenkron Skrevet 8. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2009 Det har du jammen helt rett i Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå