bene <3 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 nå er jeg 5-2, og i dag har jeg blødd hele dagen... :( har ikke vondt ,men hater denne uvissheten....klare ikke å tenke at dette går bra ..snufs Har ingen symptomer fra før ..så jeg føler meg ikke gravid....super lei meg ;( Var hos legen og legevakten..de kan jo ikke gjøre noe..gav meg bare en sykemelding....Ringer gyn imorgen...noe kan vel ses eller gjøres ? Unner alle andre ett godt og fantastisk ruge tid :)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Uffda...dette var jo ikke noe gøy da! MEN det trenger ikke være SA da - husk på at mange har blødd å det har gått fint likevel. Håper du får noen svar i mårra - det verste er å gå rundt å ikke vite! Lykke lykke til
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Kjære bene<3 Dette er jo skrekken for oss alle. Huff så uretferdig det skal vere. Jeg håper at ingenting farlig skjer hos deg! Ser det er mangen som blør og det går helt fint. Så ikke misste mote! Stor lykke til klem fra meg=)
bene <3 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 snufs tusen takk for varme ord.. Men jeg har nok mistet det ...blør kjempe mye nå ...og det er klumpet...så det var det .....Holder meg hjemme i dag kjenner jeg på psyken min Men det er jo naturens gang , og det er mening med at den lille spirer ikke skulle spire ....Vi får bare plante ett nytt og krysse fingrene for at vi gjerne får en attpåskatt .... Så nå ser jeg på mine to søte kjekke unger som er friske og raske , og som jeg elsker over alt på jord !! En dag ser jeg vel på tre søte kjekke Huff enormt sentimentale man blir av en slik hendelse ....Har hatt humøret opp i to uker ,der alt er en lek og man gleder seg og planlegger ....og på en dag er vips alt over .....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Kjære bene<3 det var vondt og høre at du mister. Det er så trist når det skjer, og synest det er ekstra vanskelig når man kjenner (og ser) det så godt på kroppen. Godt og høre at du tar fri og tar litt vare på helsa di. Det er viktig og roe ned og få tankene på rett kjøl igjenn om du skjønner=) Håper du har en som tar vare på deg og at du har en go armkrok og sitte i... Ønsker deg lykke til videre, og håper snart vi ser deg igjenn her inne på 1.tri=) Go klem sendes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå