Gå til innhold

70-80% Sikkert- Hvor sikkert er det??

Line_-

Anbefalte innlegg

Hei!

På forige UL i september, sa jordmor at det var over 50% sikkert at det blir ei jente.

På UL igår, på sykehuset med en annen jordmor, sa hun at det er

70-80% sikkert at det blir ei jente.

Jeg lurer på hvor sikkert jeg skal tolke dette?

Hva hadde dere gjordt?

Tør jeg å kjøpe inn rosa ting&tang eller bør jeg spandere på meg ennå en ultralydtime?

Håper veldig på svar!! :)

Fortsetter under...

Synes du skal ta en ultralydtime steden får å kjøpe rosa ting.

Min venninne fikk vite at hun skal ha jente i uke 20, neste gang var hun på ultralyd i uke 28 og fikk bekfreftet jente, men ved fødselen var det en liten gutt. En annen veninne også fikk beskjed at det er jente to ganger og det ble en gutt.

• 2 uker senere...

Jeg synes ikke du skal stole på noen ultralyder! Jeg var to ganger på ultralyd en gang på ordinær ultralyd og en gang på 3D ultralyd. Begge gangene var de ikke i tvil om at det var jente, men ut kom altså min lille gutt!

Så du er ikke helt sikker før barnet er ute. Vi fikk til og med bilder hvor de viste oss "helt sikkert" hvordan de så at det var jente, noe greie med 3 streker og greier ;) INGEN tvil om at det var gutt da han kom ut, hehe:D

Ojjjj....gått banans i rosa avdelingen her...

Var du hos forskjellige leger? Har og vært på 2 ul er å begger sier jente.Viste oss jente"utstyret" slo også over på 3d(må si jeg ikke skjønte noen ting da,klatrte ikke se det var et underliv heller)

Var legen grundig,holdt på lenge? Ble det filmet i alle vinklere under/rundt bena?Gjor det med oss nemmeli,å der var ingen ting å se,sa legen. flere ganger. kjenner jeg får litt små panikk her. Kjøpt rosa vogn også,trodde man var ganske så sikker på 3d...iiikk

• 2 uker senere...

"over 50%" er jo ingenting. Da kan man jo si det kan bli begge deler.

70-80% sikkert ville jeg heller ikke tatt sjangsen på. det betyr jo 20-30% sjangs for gutt, og det er jo ganske mye.

Jeg fikk beskjed i uke 27 om at babyen etter all sannsynlighet (altså over 90% sikkert) var ei jente, men det var det ikke.... Heldigvis er jeg skeptisk av natur og hadde ikke kjøpt noe rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...