Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

14.06.78.

Hei. Lurer litt på hva du/dere ser på meg ?

Har kjøpt leilighet, når ser det ut til at vi kan flytte inn (har ikke begynt å bygge enda) ?

Kommer det til å gå bra i den lille leiligheten vi bor i nå (vi tar vel ikke livet av hverandre.....hehe? ) ?

Ser du/dere noen flere barn på oss ? Har en jente og en gutt.

Har ikke lyst på flere men spennende å se om vi kan forandre mening.

Når i så fall, og kjønn ?

Tusen takk : )

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

På deg fikk jeg bestemt inn en jente. Jeg tror ikke det er ditt eget barn, dette er en jente som kommer til å bety mye for deg. Hun er ca 8 år når hun kommer inn i livet ditt. Kan det være datteren av en venninne av deg som sliter litt? Jenta trenger din hjelp, og du blir hennes trygghet og støtte. Vær der for henne. Du forstår hva jeg mener når det skjer, og da også hvem hun er. Hun bor nå i et grått hus.

Jeg ser at det er trangt, og dere føler der bo på hverandre. Men dette letter over tid.

Ser ikke flere barn på deg akkurat nå. Bare denne jenten til "låns" om en liten stund.

Lykke til. Klem. Du er et godt menneske!

Skrevet

Oj, spennende. Vet ikke hvem denne jenten kan være. Kan det være niesa mi ? Hun er bare 2 år nå, men det er den eneste jenta som er meg nær, ellers har jeg ingen gode venninner med en datter, de fleste jeg kjenner har gutt.

Husker ikke hvilken farge det er på huset til niesa mi, men det kan være grått. Hmmm, nå blir jeg nysgjerrig.

"Godt" du ikke ser flere egne barn på meg, føler at jeg er veldig ferdig med å få barn. Ferdig med spesielt sv.skap og spedbarnstiden.

Har tidligere blitt spådd både 3 og 4 barn, og kjente angsten rev i meg da...ha ha.

Tusen takk for at du tok deg tid : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...