Gå til innhold

første innkallelse porsgrunn, hva gjorde dere da?

Anbefalte innlegg

Vi skal til porsgrunn første gang den 14 desember.. er det et "allmøte"første gang eller? hva gjorde dere så? har hatt ett icsi forsøk, men det var privat :) Der blir man jo ikke akkurat nektet behandling eller no:) hvor lang tid før det skjedde noe videre?

Fortsetter under...

Jeg tilhører også Pors. 1. konsultasjon for oss besto av samtale, sædprøve og gu. Nå du begynner avhenger av om du skal ha kort eller langt regime, hvor i syklusen du er og kapasiteten til Pors. Jeg har kort regime, og det passet sånn at jeg kunne starte på stimulering allerede 4 dager etter konsultasjonen. Lykke til!!

Hei. vi var der i går og hadde samtale med lege, gu, sædprøve og så en samtale med sykepleier som gjennomgår prosessen, demonstrerer sprøyter osv. Deretter tok vi blodprøver.

Hadde vi vært der i forige uke kunne jeg begynt allerede dagen etter. Men nå må vi vente til januar pga stor pågang i desember + juleferien.

Lykke til :)

Jepp. Tok blodprøver vi også, men det var bare fordi de vi hadde tatt tidligere under utredningen ikke var tatt på riktig sted. Byråkratiet lenge leve;-) Hadde også samtale med sykepleier som forklarte oss sker og ting;-)

Annonse

Herregud..... Overse alt! Er helt borte i dag!! Skulle egentlig hatt innsett i morra, men kroppen har slått seg vrang så det er utsatt på ubestemt tid tydeligvis... Don't minde me.

Lykke til 14. desember muffin25, det blir så bra!!

(Sånn, da var det ikke mer surr fra denne jenta......)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...