Gå til innhold

Vil dere vite om det blir gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

første gang jeg var gravid ville vi ikke vite det, men jeg hadde en så sterk følelse av at det skulle bli ei jente, at jeg følte ikke behov. Og så blei det ei jente. Men synes det var ganske spennende å ikke vite noe også.

Nå tror jeg at vi skal vite det. Sånn at vi veit om vi skal vaske alle de rosa klrærne, eller få låne litt av slekta (som har flest guttebarn). Og så tror jeg det kanskje er litt lettere for dattera vår og forholde seg til om det blir en lillesøster eller lillebror.

Men vi får se på UL, om vi kanskje forandrer mening.

Spennende blir det iallefall uansett

Annonse

vi har lyst å vite det, har to jenter og spesielt for pappaen hadde det vert stas med en gutt :-) noen som veit kor tidlig dei kan sjå det på ultralyd? skal når eg er 9+5, men det er kanskje litt tidlig?

gleder meg uansett kva det blir <3

Vi har en fra før og den gangen var kjønn en hemmelighet fram til fødselen. Hadde ingen lyst til å finne det ut, men hadde en følelse av at det var en gutt, og det stemte. Denne gangen har vi snakket om at vi vil vite det, men da skal kjønnet være vår hemmelighet fram til fødselen. - Ingen trenger å vite at vi vet, liksom. Synes likevel det er greit å vite denne gangen, da kan vi evt sortere litt klær etter det.

Spennende er det uansett!

Jeg er også altfor nysgjerrig til å vente.. Visste det med førstemann og det var veldig greit med tanke på alt som skulle kjøpes inn. Denne gangen er det også greit å vite om jeg må finne frem alle gutte tingene jeg har eller om jeg må ut å kjøpe rosa:-)

Annonse

Jeg fikk ikke vite det med førstemann. Min nye mann vil absolutt ikke vite det. Han sier forresten at gode elskere kun lager jenter (han har to jenter fra før), så dette blir visstnok også jente. Å få vite kjønnet er bortkastet energi. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...