Gå til innhold

Tabloid var pinlg å se på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tema var svineinfluensaen og vaksinen.

Jeg blir så provosert når TV2 inviterer to grønne skaller som ikke har bakgrunn og kompetanse innen medisin til å uttale seg om dette. De skremmer jo vettet av folk og mener myndighetene trer vaksinen ned på oss for å tjene penger.

Gudsjelov for vaksiner sier jeg bare.

Noen som så det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du jeg er helt imot vaksinen...

jeg syns helsenorge er helt påtryne..

så jeg har helt motsatt syn på saken.. de som du sier hadde mpetanse sier jo bare akkurat d samme som alle andre i helsenorge sier.. er jo som å sette på en repit knapp...

Skrevet

Jeg synes ikke folk uten medisinsk utdanning og erfaring skal uttale seg på tv. Uvitenhet er farlig. Jo mer man leser, jo mer skjønner man at man skal være glade for vaksiner og hjelp for å utrydde sykdommer.

Skrevet

Jeg er utrolig skeptisk til vaksinen. Jeg så Tabloid jeg også. Men jeg blir ikke trygg på det helsenorge sier uansett.... Ene dagen er jeg litt i fpr og andre litt i mot. Sinnsykt usikker. På en måte er jeg glad jeg ikke trenger å bestemme meg enda for å ta den eller ikke.... Det som skjer innen den tid får skje..

Skrevet

ble helt brydd av å se hun antivaksinedama selv jeg, er det mulig ? skikkelig konspirasjonsteoretiker altså, må være slitsomt å ha det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...