Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg klarer fremdeles ikke helt å forstå at det er noe der inne og at vi skal få nummer 2 i Juni 2010:-) Det hele er så ufattelig selv om vi har visst det i tre uker allerede. Som med nr 1 så har jeg ikke opplevd dette med morgenkvalme, bank i bordet(!), men blodtrykksfall, svimmelhet og opplåst/steinhard mage har jaggu ankommet denne gangen også. Jeg føler meg fin på jobb og orker mye men da jeg prøvde å jobbe litt overtid på mandag så skjønte jeg at det er nok ikke som normalt. Ble helt utslitt! - Så jeg burde nok begrense jobbing utover ordinær tid til jeg ikke er så trøtt på kvelden lengre. Jeg merker også at lunten og overskuddet er kort på ettermiddagen og kvelden. Noe er nok i an marsj:-)På kvelden er jeg ofte stinn og uggen i magen, det er som om jeg har overspist og kjørt på med en sjokolademouse på toppen uten å ha gjort det! :-) Er dette svangerskapskvalme? Bare at den kommer til meg når jeg er sliten på kveldstid? Hmmmm.. Eller er det bare det at magen sliter med alt som kommer inn og at på slutten av dagen blir det for mye for den stakkar... Who knows... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140925137-7-uker-p%C3%A5-vei-og-kan-enn%C3%A5-ikke-helt-fatte-det/
mamma i juli <3 Skrevet 1. desember 2009 #2 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg klarer heller ikke å forstå at det er noen der inne, selvom jeg er kvalm, obstipert, sliten, og må ha dobbelt så mye søvn som til vanlig. Vi skal på tidlig ultralyd(privat) til fredag, tror nok det vil gå mer opp for oss da. =) Jeg er også uggen i magen om kvelden, og kvalm. Det hjelper å ligge høyt med ryggen om natten for min del. Lyke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140925137-7-uker-p%C3%A5-vei-og-kan-enn%C3%A5-ikke-helt-fatte-det/#findComment-141069669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå