¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg er 9+5 i dag og er ganske kvalm ennå. Merker lite til livmoren,men er litt øm i puppene,og har hatt litt halsbrann om natten.Tror at jeg kan merke at bekkenet har begynt å skrante litt (sleit fælt med det forrige gang). Skal på ul på fredag 10+0. Håper alt ser bra ut fortsatt. Hva med dere jenter?
oopsidaisy:-) Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 er 10+3. kvalmen har heldigvis sluppet taket,men er veldig trett og sliten.dårlig matlyst. har litt menssmerter en gang i blant.
silje3 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 er 10+3 og trøtt og slapp..... men er på "bedringens" veg.. fikk en liten stripe med blod på papiret i går, åsså vart det ingenting mer.... litt bekymra i går men.... ingen antydning i dag
Gjest Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 10+0 i morra! Trøttheten begynner å gi seg (bank i bordet). Kom meg endelig på trening i går!!! Og ikke sovet middagskvil på 3 dager:) *stolt* hehe
tingeling81 Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 11 + 6, og formen er stigande. Ikkje så kvalm lenger, og litt mindre trøytt. Men frykteleg mykje luft i magen...
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 I følge menstermin 9+4 i dag, iflg ul sist onsdag 9+0. Er ekstremt trøtt og slapp, kanskje ekstra mye denne uka; har influensa (har ikke fått tryne enda, men). Er ellers til tider mye kvalm, opplever at det er en hårfin balanse melleom kvalm og ikke kvalm. - Virker som om jeg blir ekstra kvalm om jeg er sulten før jeg begynner å spise, da er det plutselig som om et lokk faller ned og kvalmen er opp over ørene. Festlig, men det går vel over om ikke så altfor lenge. Gleder meg veldig til å komme over i 2.trimester. Håper formen og energinivået tar seg opp snart, trener vanligvis 3-4 ganger uka, men de siste ukene har det vært null å hente når jobben er over og treåringen i huset har tatt kvelden. Huff, mye klaging dette her. Men, som sagt, har et håp om at det kommer seg snart, - blir sikkert bedre bare denne influensaen blir et tilbakelagt stadium. Lykke til videre jenter, vi snakkes utover vinteren og våren.
Tvillingmamma2010 Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 10+2. Hadde mye brekninger fra uke 6 og fra slutten av uke 7 begynte jeg å kaste opp. Får plutselige kvalmeanfall hvor jeg kaster opp, men brekningene er borte nå. Er veldig trøtt, mangler energi og tiltak. Må sove mye. Orker ikke være opp mer enn 4 timer før jeg må slappe av.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2009 Usj, i dag er jeg kvalmere enn noen gang dette svangerskapet. Hjelper ikke å spise.. tror jeg må gå og legge meg igjen jeg.. selv om jeg nettopp stod opp.. kvalmen skulle jo liksom bli bedre og bedre ikke verre og verre nå..
Brava Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 11+ og merker endelig at kvalmen har sluppet litt taket. Er fremdeles kvalm, men har vært virkelig ille og ikke orket å gjøre noe. Ser dermed ut til at det går over rundt 12. uker, som sist. Puh...
Øst Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 9+6 og hadde en god periode på over 1 uke uten kvalme, før den kom tilbake. Har slitt med magen og det påvirker vel trur jeg. Veldig trøtt på kvelden og må opp om natten for å gå på do. Slitsomt men håper at kvalmen gir seg etterhvert.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 jeg er 9+0 i dag,å har hatt ekstrem kvalme nå i 3 uker.. har hatt 3 akupunktur behandlinger å merker at det er blitt litt bedre. har hatt mye brekninger,å kastet opp en dag (bank i bordet;)) begynner å merke det i ryggen å bekkenet,men er plaget med det i fra før av! lykke til alle sammen=)
Prinsesse29 Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 11+1 og er i kjempeform.. Vært lite plaget med kvalme, men puppene har vært utrolig ømme... vondt og ta av bh`n om kvelden, men dette er også bedre!! Har mått kjøpe amme bh allerede,og magen er merkbart vokst ganske mye.. spes om kvelden er den "veldig gravid", noe jeg syns er HÆÆÆÆÆRLIG!!!!
ma:) Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Jeg er 9+2 og har snart ligget hjemme 3 uker. Kvalm konstant, sliten og kastet opp. Litt mindre sliten i dag, men startet med oppkast allerede klokka fem i natt. Ikke noe særlig, men egentlig innstilt på at det blir sånn en stund. Har mor og søster som har vært veldig kvalme og kastet opp de 4-5 første mnd med førstemann, så nå er det vel min tur...
Binne Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Hei. Jeg er 10+5 i dag og sliter med kvalme, oppkast og svimmelhet ennå. Jeg er litt lei kan du si, men prøver å kjenne etter om jeg føler meg litt bedre enn tidligere....:-) Regner med å slappe av hjemme i kanskje to uker til før jeg vet om dette er "tre mnd - syndromet" eller om det har tenkt å vedvare ut svangerskapet. Vanskelig å se an formen dag for dag i forhold til jobben min. Skulle ønske jeg bare satt på et kontor og ikke ansvaret for 37 3 til 6 åringer...:-) Veldig glad i jobben min, altså - bare nå tar kvalmen opp all hjerneaktivitet og jeg klarer ikke tenke klart om dagen.... Ser frem i mot dager hvor jeg kan få kontroll over formen igjen!:-)
Ronja&Odin Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 9 etteller annet.. kvalm hele tiden, skikkelig sliten og slapp, treg i magen, svetter som en gris om natta:p sikler om natta, såre brystvorter, og vondt i magen i ny og ne... har det ikke så bra om dagen jeg med andre ord:( håper det gir seg snart... klarer ikke helt og nyte at jeg er gravid. og det gjør meg så innmarri trist:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå