Gå til innhold

Der gikk det galt igjen regner jeg med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do nå, og der kom det blod. Har menssmerter, og fikk bare svak positiv i går, så da gikk det i dass denne gangen også. Vet ikke hva jeg skal si, er bare lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offa, vet hvordan det er... Gir deg en trøsteklem...

Har dere prøvd lenge og opplevd dette flere ganger? Vi har akkurat funnet ut sannsynlig årsak hos meg, det er like fælt selv om det er så tidlig, det vet jeg alt om.

Det er virkelig leit, krysser fingren dor deg at den sitter snart!

Skrevet

Ja, sa du hadde mistet også, er så kjipt!

Mistet omtrent like tidlig i mai, og så var vi i 11pp denne gangen, det betyr vel at vi starter på 12.pp nå...

Hva var det som feilte dere da?

Var lite blod som kom, men minst det var sånn det begynte sist også.

Vi får trøste hverandre:S

Skrevet

Å neiii, Lotta!! :(

Håper blødningen har stansa og at det bare var litt hormoner som herja litt med deg!!

*stoooor klem*

Skrevet

Takk for det:) Har ikke kommet noe mere, så prøver å få tak i legen så ham kan skrive ut sånn blodprøveark til meg, håper jeg får tatt det i dag og til mandagen.. Har byttet nick atl, men haper så inderlig at jeg kan bytte tilbake:D

Skrevet

Ååh. Det va nå bra!! Ja eg håååpe eg og!! :D Ska krysse fingrene for gigantisk stigning over helga :D *XXXXXXX*

Skrevet

Hadde jo vært knall da, hehe:D

Skrevet

Håper virkelig at oddsa er gode for at spira blir sittende. Tenker veldig på deg. Masse trøsteklemmer og lykke ønskninger. Krysser alt jeg har.

Skrevet

Takk, dere er snille:)

Skrevet

Hei, hvordan går det?

Hos oss har en funnet ut at jeg har lite eggutvalg, og dermed minsker en sjansen for å bli gravid og å opprettholde et svangerskap. Komplisert, men egg og eggkvalitet og hormoner henger sammen. Når egget som blir befruktet ikke er et gullegg, så kommer hormonene bare haltende etter og egget går veldig tidlig til grunnet. Ved prøverør velger man det beste egget, og dermed vil jeg ha et godt utgangspunkt.

Jeg har undersøkt meg flere ganger før, ved utredning uten at dette er blitt funnet ut av, så om du opplevde dette for andre gang nå, ville jeg gått til en som kan faget!

Jeg har nok spntanabortert mange ganger, men heldigvis uten å være bevisst på det, det skjer i uke 5-6 hos meg.

Jeg deler ikke historien for å skremme deg, kan hende du bare har vært max uheldig... men jeg deler historien fordi vi har gått i så lang tid, uten å ha fått riktig hjelp, og jeg unner ingen å gå så lenge uten hjelp om du forstår.

Men uansett, var ikke meningen å skrive så mye, jeg lurte egentlig på hvordan det går med deg. Krysser fingrene for deg at dette går bra!

Skrevet

mange takk for svak:) Fint dere har funnet ut hva som er galt, og det skal jeg nevne neste gang vi er på volvat. Jeg har begge gangene bare såvidt rekt å begynne på 5 uke, synes det er så rart at det går galt så fort. Legen min i dag sa at han kunne godt sende oss videre til utredning, men vi kom nok bare til å få som svar at vi ikke fikk hjelt før det hadde nærmet seg 2 år med prøving, så da sa jeg heller at jeg kunne ringe å bestille ny time for å få rekvisisjon etter hvert. Han hadde uansett ikke tid til å ordne det nå.

Da går jeg heller på volvat på nyåret, det er det vi har blitt enig med dem hvis vi fortsatt ikke hadde blitt gravid. Føler jeg får bedre hjelp der. Nå skal ført samboeren teste seg, så får vi se hva dem sier på volvat når vi får svaret på den. I dag skal jeg bare ligge på sofaen...

Aureca: Når er det dere skal i gang med prøverør? Minst jeg leste at dere skulle det snart:) Prøver dere privat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...