Fioli Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hva er det tidligste dere event. har opplevd å teste positivt? Jeg hadde første eggløsning 29.oktober, hadde sex 29.30.31. oktober og 1 November. Testa i dag negativt, har jeg grunn til å fortsatt håpe? Jeg har mens lignende smerter, noe jeg syns er alt for tidlig da mensen ikke skal starte før 15. november. Takker masse for alle svar:)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hmm.. Mulig jeg tar feil, men mener å ha lest at det tidligste man KAN teste positivt er dager før forventet mens. Kroppen din har vel knapt nok rukket å registrere et befruktet egg og har heller ikke begynt å produsere de hormonene som vil syntes på en gaviditetstest.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jadda.. Mente å si at man kan tidligst begynne å teste 4 dager før forventet mens. Så du er litt tidlig ute.
Fioli Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Hmm..ja er vel det, er bare så spent, og tia går så seiiiiiint :/ Takk for svar, da kan jeg fortsette å håpe litt da:)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 hei hei, vist du hadde eggløsning 29 så har ikke et eventuelt befrukta egg rukket å å feste seg i livmoren engang, det skjer ca 6-8 dager etter eggløsning, først når egget har festet seg begynner kroppen å lage hcg (graviditets hormonet) det mest vanlige er å teste den dagen man venter mensen, men med noen tester kan man begynne å teste 4 dager før ventet mens:) Så er lenge til det er noen hvist å teste ennå, TING TAR TID!!;)jeg hadde eggløsning 2 nov, å vil teste NÅ
Fioli Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Hehe...ikke sant! Bra nick foresten, og svar også foresten, fikk litt mer klarhet i det nå, takker for den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå