Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei! er vel 5+0 idag, og har mange av de vanlige symptomer... men egentlig siden jeg oppdaget at jeg var gravid, har jeg hatt til tiders veldig vondt nederst i magen (livmor, eggstokkene, lyksen etc) Til tiders veldig vondt i eggstokkene også, men veksler fra en til den andre og mest over lysken. Jeg husker ikke at jeg hadde så vondt i mitt forrige svangerskap (jeg ville ha vært livredd!!) Det er ikke no overkommelig smerte, men innimellom murringer, og andre ganger at det blir ganske ubehagelig eller jeg får en slags "brennende" følelse der nede. Er det noen som har noen erfaring med dette? Jeg vil så gjerne at alt skal gå bra. Testet med Clearblue digitel med ukeindikator idag, og HCG ifølge den stemmer med befruktningen.
adI Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg er 7+6 i dag,og har akkurat slik vondhet jeg også, men har slått meg til ro med at det er livmora som strekker seg og vokser. Stikker i perioder nederst i magen, på de samme stedene du beskrev.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Tusen tusen takk for svar, da føler jeg meg mye bedre. Hvis du har klart å komme så langt så MÅ det være ufarlig. Jeg er takknemlig for raskt og positivt svar!
Gjest Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Alle svangerskap er litt forskjellige. Jeg har vært veldig bekymra i dette sv.sk pga manglende kvalme men fikk for få timer siden bekrefta at det er liv og at babyen vokser som den skal:) Det skal gjøre vondt når det vokser. Har også endel smerter og har hatt det i alle svangerskapene.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Det er nok helt vanlig. Jeg har det av og til, men absolutt ikke hele tiden. Tror det er veldig individuelt hva folk kjenner. Vi kjenner vel kanskje litt ekstra etter på ting, når vi er i denne situasjonen også. Det er vel bare livmoren som vokser. Tenk på alt som skjer i kroppen vår!
Nikki 75 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Titter inn fra 2. trimester. Jeg er nå i uke 22, men jeg hadde også nesten konstant vondt et eller annet sted i magen fra uke 5 til 9 sånn circa. Murringer og litt stikninger. Senere gikk det over til litt stikninger av og til, og nå merker jeg i grunnen lite. Så det er helt normalt, og et godt tegn på at kroppen jobber med å tilpasse seg svangerskapet.
Veslis Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Det er sannsynligvis bare livmora som strekker seg. Jeg hadde mye vondt i 4de og 5te uke, mens jeg nå 6+4 bare kjenner det bare av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå