Gå til innhold

Adine_håper :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du vær så snill å se på meg? :)

Lurer på om du føler noe graviditet på meg snart?

Eventuelt kjønn?

Vi har prøvd leeeeeeenge nå.. :(

13.desember 1977

Klem Linda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

får opp september, en er usikker på om det er mnd du blir gravid, eller mnd du føder... men føler det er mnd du føder. Kortene sier du blir gravid innen kort tid. =0) Tipper du sitter med positiv test innen 3 mnd senest.

Hvor lenge har dere prøvd? føler det er mye tanker rundt graviditet, og at du har en del ting du må ordne opp i før det blir din tur. Har dere sjekket sæden? Føler at svømmerene ikke er helt optimale. Har du pcos? fikk en følelse av mangel på e.l ... føler det er mye endringer rundt deg for tiden...men at du også er omringet av mye kjærlighet. Tiden er inne for at du får det som du ønsker og drømmer om.

Skrevet

Hei og TAKK for svar! :)

Ja, har prøvd snart 2år vel.. (men ikke stresset)

Hm, hva må jeg ordne opp i tro?

Ja, han har sjekket den.. Men fikk bare bare beskjed om at di var dårlige, men ikke mere.. For rikshospitalet ringte dit prøven ble tatt og prøvene ble visst rotet bort ved en feil nå vi kom dit neste møte, så fikk egentlig ikke svar på hva,hvor mye osv som var dårlige..

Han skal ta en prøve til, men vi har ikke hatt mulighet pga jobbene våre..

Pcos? øh, hva er det? hehe..

Har tatt blodprøve for å se om jeg hadde EL, det hadde jeg.. Men dem tok det bare den ene måneden.. Har en eggleder, så vet ikke om jeg har det hver måned jeg..

Kjøpt eggløsningstest nå, så skal ta det å følge med denne måneden, og eventuelt neste måneden..

Håper du sier ifra om du ser noe mere eller har noen råd/tips til meg ;)

Linda

Skrevet

Må bare si det at eg er meget imponert over hvor treff sikker adine-håper

er i dette tilfellet, hun har jo rett i mange ting. Håper inderlig hun er treff sikker med de svarene eg fikk av henne.

klem og lykke til

Skrevet

Hei..

Ja, hun traff her på meg!

Spennende å se om jeg blir gravid iløpet av 3mnd nå da, håååååper! :)

Håper henne ser mere på meg, kanskje har noen råd eller tips også ;)

Lykke til selv! :) Og gi meg gjerne beskjed om det stemmer det henne så på deg :)))

Klem Linda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...