~~ElleMelle~~ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 500,- er vel mye for en pysj synes jeg...
surremus Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg tror Name It selger rimeligere, uten at jeg skal være helt sikker...
AO3 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Det finnes mange ullpysjer som er billigere! Selv er jeg veldig glad i den ene nøstebarnpysjen vår, og synes den faktisk er verdt pengene, men vi har prøvd ut mye annet også... Ikke minst de som kan vaskes i maskin! www.englebarn.no har ullfrottépysjer som er (litt) billigere enn Nøstebarns, men jeg har ikke prøvd dem. Jeg vet ikke om noen andre som har ullfrotté, hvis det er det du er på jakt etter? Joha har ullpysjer og ull/bomullspysjer som ligger på ca 250-300kr. De er uten fot. Jeg har vært veldig fornøyd med all Joha-ullen jeg har kjøpt, og jeg har kjøpt mye! Janus har fine ullpysjer og ull/silke-pysjer, de ligger på ca 220-350kr. Vi har en pysj fra Devolds Teddyserie, den liker jeg veldig godt. Vi kjøpte den på salg til litt over 200kr, til vanlig koster den 300-350kr.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 cubus har ullpysj, og de ligger på rundt 200 kr om jeg ikke husker feil
Cala75 Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg liker veldig godt de fra Cubus i pose. Koster 249. Men de er ikke av kun ull dag. 50% ull og 50% bomull. Har også en i ren ull fra Janus, betalte vel 299 for den. Bruker også lekedressen fra Janus som nattis. Den er av ren ull og betalte litt i overkant av 300 for den.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Nøstebarnpysjen var super, den, men i og med at vi ikke pleier å ha det så kaldt på soverommet, så ble den altfor varm for henne å bruke om natta. Den har imidlertid vært kjempefin til vognbruk! Når det gjelder rimeligere alternativer til ullpysj, vil jeg holde en knapp på Janus. Hun har 2 av dem og de har vært av god kvalitet og ikke så varme som nøstebarn-pysjen.
FruTB Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Janus sine er kjempegode - myke og fine, og koster vel 2-300 kroner
August gull Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Janus sin krinkelull dress! Koster 299 på Obs. Helt super :-) Har kjøpt denne til begge mine!
lille sprelle Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 tynn og god ullpysj har vi funnet hos krokofanten.no litt tykkere - da bruker vi lille lam sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå