Gå til innhold

noen som er like gærne som oss..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som bruker NAN-kartonger hele tiden?

Vi skulle egentlig skifte over til pulver for litt siden, men det ble aldri.

Er jo dyrere med kartongmelk da, men vi har valgt å prioritere det pga problemer med amming, jeg har vært sliten osv.

Er i grunn teit, men får nesten dårlig samvittighet...haha..helt teit sikkert, men innbiller meg at pulvermelk er ferskere liksom? Ikke ferdiglaget for en evighet siden og lagret på kartong...

Kan noen berolige en som bekymrer seg for alt for tiden og si at vi gjør det riktige? Sukk

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg ikke ammer mer nå, gir bare mme

Skrevet

Ja, jeg fant ut at det var mye mer praktisk med de ferdige kartongene, men jeg supplerer med litt utpumpet mm;) Aldri mer pulver mme på meg (minsten er 5 mnd).

Skrevet

synes ferdiglaget er helt ok jeg. Dyrere, men kanskje enklere. Jeg bruker nesten bare pulver selv, og synes det går fortere å varme opp, da jeg på forhånd har kokt opp halve vannmengden og blander med nykokt vann, da får blandingen perfekt temperatur og går innmari raskt. Mener jeg brukte lengre tid på å varme opp ferdigblandet.

Men ferdigblandet står alltid klart i skapet om vi skal på tur eller noe.

Skrevet

Bruker ikke så lang tid på å varme opp den ferdigblandete heller, da det står på pakkene at man kan bruke mikorovn. Tar ca 45 sekunder for 200 ml;)

Skrevet

jeg bruker de om jeg har vært i sverige, der er de billiger enn her hjemme. Det som er så rart er at jenta mi liker dem bedre enn pulver.... spiser mye mer når hun får den ferdige enn med pulver.

Skrevet

Å, det høres fristende ut! Vi brukte kartonger de første fem ukene. Har begynt med pulver denne uka, men det er unektelig litt mer styr...litt dyrere, men lurer på om ikke det er verdt det.... Eller kanskje det bare er en vanesak...Hun får mest MME + 2 flasker med MM om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...