Gå til innhold

måtte bare innom å se hvem som var her:)

Anbefalte innlegg

hei dere!!

jøss...er det mange som er blitt gravide siste mnd? kanke se så mange av de nickene som var her rundt samme tid som meg for 5-6 uker siden...og forsøket før der igjen:)

håper veldig det da!:)))))(nå husker jeg ikke ALLE nickene da... jaja måtte bare inn å titte litt på dere:))

selv har jeg ikke orket å være her inne etter siste negative forsøk...

om noen kjente er her,gi ett lite piip;)

Fortsetter under...

noen som forresten vet når hausken tar jule ferie??

har bestemt oss for ett 3 forsøk der og hadde håpet på å få begynne på medisinene før de lukket....

spent på hvilke opplegg det blir neste gang..nå har jge prøvd både kort og langt regime med omtrent samme antall egg,kvalitet og neg.test....grusom den sparayen så har bedt om å få slippe den hvis det er mulig...

Piiiiiiiip! ;)

Der er du, ja. Har sana deg her inne, men skjønner også veldig godt at man trenger en pause herfra innmellom. Skjønner at skuffelsen ble stor da ditt 2 IVF også ble negativt;(

Jepp, det er mange som har blitt gravide her i det siste, og det er jo kjempekos!!;) Unner ingen andre i hele verden så mye å bli gravide enn jentene her inne;)Tenke for en kamp vi kjemper!

Ja, og jeg starter på den helvetes sprayen lørdag....skal denne gangen spraye i hele 27 dager før jeg starter med sprøyter 3 des. Gud, jeg gruer meg til bivirkningene;(..men gleder meg masse til forsøk igjen, og håper virkelig at det går bedre denne gangen enn det gikk i september da de befrukta eggene gikk tilk grunne på dag 2, og innsetting avlyst på innsettingsdagen;( DET var nedtur!!

Skal ha uttak og innsett uke 51, og satser på en positiv graviditetstest i romjula;) Åhhh!!!!DET hadde vært en julegave det!!

Ellers er det litt rart å tenke på at jeg egentlig hadde termin rundt disse tider..hmmm mista jo i uke 9 ved vårt første IVF forsøk i mars;( uff, tenker og grubler på både det ene og det andre til tider...tøysete, men greier ikke å la være;(

Håper du rekker medisinstart før jul da, tøysekroppen:)

Ta vare på deg selv til vi snakkes igjen her inne:)

Klem til deg fra meg:)

heeeiii:))))så kos at du har savnet meg*rødme*

å så spennende at du er igang igjen da men faen så kjipt at insettingen ble avlyst..pokker meg ikke noe for pingler og sarte sjeler dette her altså!!! vet ikke hva jeg hadde gjort hadde det vært meg jeg...? du er sterk du snuppis!!:)

du har hatt noen kjipe runder min venn:( og skjønner godt tankene dine rundt termin...hatt det sånn to ganger...mistet uke 8..sånt tar tid å komme heeelt over...

måtte alle gode ting bli 3 for oss begge!!!xxxx

nå skal jeg bare samle krefter og sitte på gjerdet å håpe og heie på deg fram mot jul:)))

klem:)

<3 tusen takk for gode ord, tøysekroppen<3

Jepp, alle gode ting er 3!!! Denne gangen skal vi lykkes begge 2!!!

Ha en kjempefin kveld<3

..er så utrolig godt å kunne snakke du/dere her inne, som skjønner akkurat hvordan jeg har det;)...

Annonse

hei hei jenter! der var dere jo..husker dere alle sammen:)))

synd dere var her enda da sånn sett.....men det går fint for oss alle sammen til slutt.."alle skal få" hehehe;))

så du ruger du nå pia??så spennende da!!wiiiii;)når kan du teste da?

når skal MK og lillekatt i gang igjen da?og hvor holdt dere til?

skulle tro jeg ikke hadde vært her på evigheter med den dårlige husken!!

rart med et men var heelt sikker på at jeg ikke ville være klar for noe nytt forsøk på en god stund...men igår følte jeg plutselig at jeg var klar igjen ..allerede!!?:)) utrolig hvor fort man kommer til hektene igjen egentlig....nå har jeg "bare" hatt 2 forsøk da men...

det var kjekt å "se" dere igjen ihvertfall!! vi får bare følge hverandere videre på denne ferden..som ikke er for pingler!!

"ALLE SKAL FÅ" HEHEHEHE:))) ikke heelt i vater han der valen hahahaha:))

Hehehe,,,der va artipia tilbake igjen ja:))))))

Jeg hadde innsett den 1 nov,,,så tenkt å test den 14...spennende spennende :)))))))

Utroli kor fort man omstiller seg,,å går på nye forsøk,,,å som du sier: alle skal jo få....* Leeeer*.

Skal bli arti å følge dæ fremmover :o)

Hehe!!!

bra du er klar igjen da!!! Godt det!

Jeg venter på den dumme mensen som har bestemt seg for å stikke av på ubestemt tid før jeg kan begynne på TIN-forsøket.... (åkei, den er bare 4 dager forsinka da, men det føles som en evighet uansett, hehe)

hehehe;) uten litt galgenhumor går jeg nedenom og hjm ihvertfall...

har snakket med jorun idag hos hausken..de har laget ett nytt program men det ble langt regime...uff er så slit det:( jaja..må man så må man...

skulle ha noe annet enn putegon denne gang..ett langtnavn jeg ikke husker..noe je skulle blande og noe greier....pluss pregnyl var noe mer men husker ikke...

blir mest sannsynlig ikke spray start før midt i januar engang pga pengen men men...desto lenger tid på å forberede kroppen og gjlre den klar for 2010 baby:))))))

14 er jo ikke så lenge til selv om jeg vet det føles som en eeeevighet der du er nå!!:))ønsker deg masse masse lykke til!! måtte det bli din tur pia!!!!!

klem

lillekatt:

har mensen din for vane å stikke av eller?kanskje det er psyken som utsetter den??at du tenker så mye på at nå må tante komme så du får komme igang?ikke vet jeg men at det nok føles som en evighet nå det tror jeg på!!!

tantemåkommesnartklem;)

Annonse

hei MK73!!

å nei så kjedelig med negativt rsultat:(( uff...føler virkelig med deg nå...fa** dritt altså!!:(

7 forsøk altså...det må bare være utrolig tungt..

har dere prøvd alt mulig av medisiner nå da eller?kan de si noe om hva som gjøre det så vanskelig?......

Tja... har nok ikke vært innom alt av medisiner, men så er det ikke noe "feil" med oss heller... Dermed så vet man ikke. Har også vært gjennom det aller meste av utredningen for habituell abort uten at det finnes klare svar der heller (som forsåvidt gjelder omtrent halvparten av de som utredes).

Ble jo gravid (sjokkerende nok) på forsøk 5 og 6, men mistet tvillinger 9 og 12 uker på vei og den siste spiren 10 uker på vei.

nei så tragisk å miste når du eendelig får det til:(( verden er så urettferdig!!! også etter så mange uker....hmm...sikkert dumt sp mål men du har fått pregnyl og blodfortynnene og den slags støtte også?

man kan bli sprø av dette her altså....vil dere prøve en annen klinikk nå eller?

jeg holder jo til hos hausken klinikken og har brukt puregon på mine to forsøk men neste gang skal jeg bruke noe som heter pergoveris(?) aldri hørt om og heller aldri hørt noen snakke om den her inne...hørt om den du eller prøvd den?

er iihvertfall glad ting blir prøvd....

uansett MK73 så håper jeg dere finner ut av veien videre..føler sånn med dere...syns at bare mine 2 forsøk har vært tungt..kan jo bare begyne å forestille meg hvordan du har det....god god klem til deg min venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...