Gå til innhold

Hva tror dere? 2 gutter fra før...

Victoria Everglot

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig spent på hvilket kjønn det er denne gangen! Jeg har to herlige gutter og venter nå nr 3. Skal ikke på ul før om 4 uker. Føles som en evighet! Hehe...

Formen min er ganske lik som med de 2 andre, bortsett fra at jeg ikke klarer sjokolade og søte ting. Går MYE i appelsiner osv.

Har vært ekstremt kvalm, trøtt og har blitt utrolig sippete for den minste lille ting. Var ikke så følsom med de 2 andre.

Så, hva tror dere? Jeg syns det er vanskelig å se for seg at det er en jente, men det er sikkert fordi jeg har gutter. Er fornøyd uansett! <3

Fortsetter under...

jeg hadde to gutter fra før og blei gravid tredje gang med jente. hadde det litt som deg - ikke så glad i søte ting, trøtt, og myyye med emosjonell enn med guttene... grein av alt og ingenting, hehe :)

Men mye var likt med guttenes svangerskap også, samme kvalmen bl.anna. Aner ikke hvor mye tegnene kan fortelle om hva slags kjønn som er der inne men.. lykke til - kanskje er det ei tulle som venter deg der inne??!!

Annonse

Hei!

Høres akkurat ut som meg, samme "symptomer" :)

Jeg har tre gutter fra før og er ganske sikker på at jeg venter gutt nr 4, har funnet navn og alt:) Skal ikke på ul før om en måneds tid, så da får vi se om magefølelsen stemmer denne gangen også;)

Og enig me deg, kjempestolt og fornøyd uansett!:)

Jeg tror du får en gutt:)

Lykke til på Ul, og ønsker deg et fint svangerskap:)

Annonse

Hehe! Ja, vi var på ul i dag og hadde en herlig dame som tok seg god tid! Fikk se lenge og masse, hun var flink!

Det var ingen tvil om at gutta mine skal få en herlig lillebror! :P Helt herlig! Alt så perfekt ut! <3 Gleder meg sååå mye til å møte han!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...