- Silje Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Noen som veit? Nettbutikk jeg kan bestille fra? Eller annen butikk?
Patetica fåkksi Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hos oss men vi holder til i Spania gitt. 5 euro koster de.
- Silje Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Hvor mye koster det med porto til Norge da? Har du noen bilder av forskjellige børster? Er det med sånne tagger eller sånn naturbørste?
Patetica fåkksi Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg har faktisk ikke med meg kamera, uvanlig til å være meg, men jeg KAN ta med i morgen og ta et bilde og legge ut på: www.pknullni.blogspot.com Hvis du sjekker der sånn ca. 12 i morgen? Dog jeg tror det blir dyrt for deg å betale porto. De er svarte og "vanlige" i den forstand at de har pigger med rund kule på enden.
Patetica fåkksi Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 HE HEY! Jeg hadde kamera likevel. Gi meg et kvarter.
- Silje Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Så på bildet, de var fine! :-) Er det mulig å sjekke hvor mye porto blir da?
Patetica fåkksi Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Det burde jeg klare å finne ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå