<BabyMaby> Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Nå er jeg så lei all mat, og må finne meg noe nytt pålegg. en usikker på om vi kan spise makrell i tomat? Og den nye laksen de fra stabburet har. Veit dere kloke damer det??
Sommerfugl82 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg mumset i hvertfall mye makrell i tomat i starten, til jeg ble litt lei. Trygt og sunt:)
<BabyMaby> Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 ok. da kan jeg ihvertfall unne meg et par brødskiver da..hehe. Syns jeg har lest noe om makrell se, at det kan inneholde noe vi ikke skal ha! Noen andre som vet?
Veslis Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Makrell i tomat er helt trygt fikk jeg beskjed om av ernæringsfysiologen min. Jeg spiser en boks om dagen (av de små).
Veslis Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Du tenker kanskje på at man skal holde seg unna storfisk fra ferskvann fordi de kan inneholde miljøgifter? Det stemmer: Du bør holde deg unna storfiss fra ferskvann (tror det er fisk over 1 kilo det er snakk om) og fiskelever (som f.eks. svolværpostei). Du bør også være forsiktig med en del skalldyr (f.eks. innmat fra krabbe). Reker er trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå