snuppelura-jente10 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Må bare skrive til dere jeg. Er ikke så mange andre jeg kan prate med. Hadde MA i august og enda ikke fått mensen tilbake. Så i morgen skal jeg til legen. Off, liker ikke å gå til leger, men kan ikke gå rundt som jeg gjør lenger. Har nå tatt g-tester hver dag i 5 uker og tror alltid at nå er jeg gravid. Det eneste jeg klarer å tenke på er en liten baby ti og med i drømmene. Dette går ut over det sosiale og ikke minst forholde mitt. Så nå håper jeg at legen kan gi meg noen svar. Er det sant at noen kan være gravide uten at det slår ut på hjemmetester? Har hørt om det, men vil tro det er veldig sjelden. Hva bør jeg spørre legen om? Og hvilke blodprøver bør jeg spørre etter? Dette ble sytete, men begynner å bli veldig sliten og lei! Og det er ikke så mange jeg kan snakke med dette om da jeg ikke vil at alle skal vite at vi prøver å få en liten baby..
❤Lille håp❤ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hei Ville bare si at jeg mistet i andre trimester i starten av juli og først nå på mandag kom min mens tilbake,så altså ventet fire måneder på den.. Man kan bli sprø av å vente,men legen min sa det liksom var individuelt hvor lang tid det kan ta før man normaliseres etter man har mistet.. Jeg drev også sånn som deg med g.test fordi jeg har vært så sikker på at jeg er gravid... Om man er gravid så tror jeg det ville slått ut på testen,særlig om du har testet hver dag... Hvis du virkelig lurer på om du er gravid,så kan du jo spørre om han kan måle hcg m blodprøve.. Hvis du er bekymret for at du ikk har fått mens tilbake,burde du kanskje spørre fastlege om en henvisning til spesialist gynekolog,bare for å få en sjekk av at alt er i orden ... Og sist men ikke minst skjønner du blir sliten og lei,men håper det ordner seg for deg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 hei på deg. hadde selv ma 23 juli,13+5 uker på vei. Tok 6 uker før mensen var tilbake. Trodde i ukene i forveien at jeg var gravid igjen,, men dessverre så lurte kroppen meg. Er enda ikke i syklus. Denne gangen tok det 3 uker å få eggløsning så kroppen begynner å normaliseres nå. Hormonene etter graviditeten satt faktisk helt til jeg fikk siste mens for 3 uker siden. Det er forferdelig å bli lurt av kroppen for det er ingenting jeg heller vil enn å bli gravid igjen. Hvis du tror du er gravid nå som er fullt mulig å bli rett etter ma så ville jeg bedt om en hcg-prøve for å se hvor høye verdier du har. Da alt dette kan slite på forholdet bestemte vi oss nå for å ta d som det kommer et par mnd for å få litt fokuset vekk fra prøving slik at kroppen slapper av litt mer. Håper det er det som skal til. Ønsker deg masse lykke til hos legen. klem
snuppelura-jente10 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare, setter så stor pris på det. Jeg mistet i uke 11 jeg, gyn sa at kroppen skulle ordne opp selv, men det endte med hasteoperasjon på sykehuset med stort blodtap:-( Jeg tenkte å spørre om hcg, hb, jern og lh verider i morgen. Gruer meg veldig, vil virkelig bli tatt på alvor. Jeg har kun hørt og lest om de som bruker 6-8 uker å få mensen tilbake så begynner å bli redd for at det er noe galt. Godt å høre at det er flere som brukte litt tid. Så trist at dere også mistet, hadde aldri trodd det skulle være så tøft, men vi skal klare dette vi også. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Huff, vet så godt hvor tøft det er. Jeg var heldig sånn sett at jeg fikk operasjon samme dag som ma ble oppdaget. Var vellykket heldigvis. Trist du måtte gå igjennom alt dette i tillegg. Jeg sliter litt psykisk enda. Noen dgr er værre enn andre. Nærmer seg termin og jeg er fortsatt ikke gravid. Men funnet ut at jeg måååå slappe av og ikke stresse med det, så nå går det litt bedre. Men vil aldri glemme. Masse lykke til hos legen. Føler virkelig med deg.klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå