Tyren82 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei. Uten skitne baktanker lurer jeg på om noen har en god pannekakeoppskrift??
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg som aldri bruker mål pleier bare å klaske sammen noe egg,mel,melk,sukker og margarin det som er godt er å bruke kulturmelk eller en god youghurt i stedenfor all melka så er d bra å bruke en del egg da jeg kan ofte bruke 5-6 tror jeg skal få meg høner og en hane , hehe egg er bare såååå godt
Tyren82 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk. Du er akkurat som mamma når jeg spør om en oppskrift. Hehe, men jeg merker jo selv også at når jeg har lagd noe noen ganger blir jeg litt tøffere for hver gang og prøver litt forskjellige ting utenom oppskrifta. Haha, da blir det pannekaker i dag:-) Helt enig, egg er så utrolig godt:-) hadde ikke vært så dumt nei, er nok mye å spare på det. Sender du noen egg dersom du får tak i da??:-)))
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Det er det som er , man blir tøffere og da prøver man mer nye ting osv Ja , jeg skal sende deg en høne og hane om jeg får noen kjempekjekt med ferske egg hver dag sikkert så det skal jeg alvorlig vurdere kan spare en del da ja , for man bruker jo egg ganske mye jeg gjør iallefall det kos dere med pannekake til middag i dag - tror jeg skal ta det i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå