trebarnsmamma84 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 ei vennine har anna fra før.venter no nr 2.veit ikkje kjønn..
Blomstersara Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Veldig mye som passer til Anna. Kjenner til tvillinger som heter Anna og Tora, jeg syns derfor de passer veldig godt sammen! Anna og Tora Anna og Erlend foreslår jeg i denne omgang. )
Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Anna er vakkert, enkelt og klassisk. Lydia Dagny Selma Hilda Gine Sina Dina Lina Nora Tore Jone Peder Brede Edvard Bernhard Amund Halvor Lorentz Albert
Euphoria: M. Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 jeg vet av to unge søstre som heter Anna og Runa
Miranda C Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Anna og Victoria Anna og Josephine Anna og Mira Anna og Martine Anna og Maria Anna og Julia Anna og Madeleine Anna og Olivia Anna og Nikolai Anna og Mathias Anna og Magnus Anna og Christian Siden Anna er såpass populært som det er, http://www.ssb.no/navn/fylke/Hele_landet_2008-kvinner.html syns jeg ikke det gjør noe om søsteren eller broren også får et ''poppis navn'' :-)
Vannmann35 Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Vet om søsken som heter Anna og Nola, samt Anna og Samuel :-)
Sesilia Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Anna & Oda Anna & Liva Anna & Embla Anna & Julia Anna & Olava Anna & Olea Anna & Eirik Anna & Andreas Anna & Albert Anna & Edvard Anna & Leon
Tre jenter søte små Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Jeg har ei Anna Har også Sara og Nora, synes selv at de passer bra sammen med Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå