Gå til innhold

vinterdress....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dress har dere kjøpt til ungene som bruker str 80??? jeg har kjøpt den som vant best i test (obs sin ) men den begynner på 86 og jenta mi er lita, ser nå at hun nok aldri kommer inn i den i vinter.... hvordan er reima sin på str? er 80 80 liksom? takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima er stor i størrelsen. Men syns den er kort i ryggen/beina i forhold til armene.

Til jenta mi måtte jeg kjøpe str 86, den er ganske stor nå, men 80 hadde blitt for lite..

Anbefaler deg å prøve dressene på før du kjøper:)

Skrevet

Hei! Gutten min bruker somregle 86 i klær. Vinterdress er jeg litt uerfaren på, siden småen var liten baby i fjor og somregel bare sov godt nedi vogna i disse søte dressene sine. Men nå har jeg tenkt å kjøpe Troll-dress til min til jul, koster litt men de ligger faktisk ganske likt med Reima. Disse dressene har du 3-i-1 dress. Ullfor innerst som man kan ta ut og bruke seperat, og dermed er jo dressen en vårdress også. Så da har man komplett - ull - og vårdess i en og da er ikke 1500kr så dyrt..

Skrevet

Reimadressen er stor i størrelsen ja. Jenta mi hadde reima i fjor, hun er ganske gjennomsnittlig i størrelsen og hadde str 74 fra 12-18 mnd. Str 80 var veldig stor til henne da vi kjøpte dressen på høsten, men uti februar kunne hun nok ha gått med 80.

Nå er hun akkurat 2 år og har en reima i str 86 som jeg er sikker på at hun kan ha helt til våren. Hun bruker str 86/92 i klær. Det kommer vel kanskje noe an på barnets kroppstype, men jeg tror du kan tenke at reima er en størrelse større enn "normalen"

Skrevet

Som de andre sier- reima er store i str.

Troll er mer "normale" Jeg kjøpte 86 i troll tidligere i høst da lillemann brukte 86 i klær. Nå har han noe i 92, men dressen passer fint!!

Anbefaler troll foressten- veldig gode for de små å bevege seg i;) Og som andre sier- du har dress høst, vinter og vår! Veldig slitesterk er den også;)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar, hun bruker 80 nå og som jeg skrev over er den dressen jeg kjøpte i 86 str stoooor, så må nok ut å handle en ny... da skal jeg sjekke reima og troll sine :-)

Skrevet

Vi har reima tec i str 80, og hun bruker 80/86 i klær. Dressen er såpass stor at den bør holde ut vinteren, men den er likevel ikke for stor til å bevege seg i. Foreløpig veldig fornøyd med den, men har ikke prøvd så mye annet heller ;)

Skrevet

vi arvet en reima str 80 - har slank jente. ble litt kort nå når hun plutselig vokste et par cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...