Gå til innhold

Da gikk det galt igjen, så nå hører jeg til her inne...

Anbefalte innlegg

Enda en spontanabort, selv med medisinstøtte... Ja, ja, vi var forberedt på det. Dette bekrefter teorien om at vi vil fortsette å spontanabortere på den naturlige måten, nå tør vi ikke prøve flere ganger på egen hånd... Så nå venter vi på en mens så starter vi prøvererør hos Hausken.

Fortsetter under...

Hei aureka. trist å lese dette. velkommen til denne lile klubben hvor det er mange som sliter med ulike utfordringer. selv har jeg aldri blitt gravid og aldri opplevd sa, men stå på, en dag sitter den... klem til deg lille venn :)

Annonse

Takk alle sammen for trøstende ord... Denne gangen tar vi det mye bedre. Det er bare en uke siden jeg møtte tvilende opp hos Hausken, da jeg var gravid, men heldigvis dro vi allikevel. Han er jammen en dyktig lege. Vi har vært på utredning før uten noe funn. Men det er ingen som har spurt oss de spørsmålene vi fikk hos Hausken. Han er rimelig sikker på hvorfor det går galt og derfor må vi ha prøverør, for å ha "kontroll" på eggene mine. Nå er vi positive, tiden til neste mens går jo fort, når vi skal til syden om to uker :)

Begynner egentlig å se lyset i tunellen jeg nå. Gutten vår blir 6 år snart, det er jammen lang tid det... Han skal ikke få bli 7 år uten å ha søsken i vente!!

Lillehare: Du får nok oppleve en graviditet snart du også skal du se, satser på 2010 baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...