Gå til innhold

Trillinger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

kjære snøfilla:)

har følgt med deg lenge, du har jo strevd så mye for å bli mamma og nå er alt snudd opp ned, fra å steve med å bare bli mamma til en, blir du mamma til 4 over natta:) hvor gammel er gutten din nå? 1,5? 2år? det blir 4 barn med 2-3 år mellomromm:)

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE:)

Fortsetter under...

Helt ufattelig nervepirrende spennende !!!!! Da du ringte meg trodde jeg skulle dette i bakken!

Denne thrilleren blir spennende å følge med på-og for en lykke!!Og det er såååå vel fortjent.

Det viktigste er at alt går bra.Resten klarer man alltids.Folk har da hatt store familier før.

Vi snakkes/tastes, vennen!Kleeeeeeeeeeeeeeem

dette blir dyrt, har noen tisp:)

ikea stoler med brett ca 100 kr pr stol (ville også kjøpt puten som hører til)

singlar ikea sprinkelseng med madrass ca 300-400 pr seng

du kommer sikkert til å få vanvittig mye gaver. siden det er mangen som unner deg å bli gravid og trillinger er sansasjon!

da må du ønske deg det du trenger og bytte det du får for mye av:)

fordel kjøpene utover svangerskapet, kjøp bare det du tenger i begynnelsen...

har et vennepar som fikk trillinger og de er så frustrert over at ungene ikke kan arve av hverandre...

dobbelt glede (meld deg inn, der deler en ofte ut gratis eller selger klær til en billig peng)

er såååååååååå glad på dine vegne:)

Heia Snøfilla!

Jeg håper det går bra med deg!

Jeg så reklame på TV om at det skal stå noe om trillinger i Magasinet til Dagbladet på lørdag. Ville bare tipse deg om det:-)

Ei på jobben min har trillinger. De er resultat av prøverør fra den tiden de satt inn enda flere egg. Født litt for tidlig, men har ingen mèn etter det. I tillegg har MYE skjedd innen nyfødtmedisinen siden da.

Vi har jo begge en som er mindre enn den/de andre, så det blir spennende å se om alle fortsetter å utvikle seg.

Stor, varm klem fra

Oi, gratulerer! skjønner din fortvilelse og glede. Bare det går opp for dere og dere venner dere til tanken går det nok så fint atte :) Jeg tror jeg hadde fått sjokk hadde jeg fått den beskjeden. Jeg vet jo ikke enda hvor mange som bor i magen min..

Masse lykke til! dere fortjente å endelig bli gravide, også med trippel lykke da gitt :) Even blir nok en stolt storebror.

Annonse

Tusen hjertelig takk for mange koselige hilsner, lykkeønskninger, trøst og varme ord - dere er en flott gjeng!

Jeg er nok litt i identitetskrise om dagen. Jeg har aldri tenkt på meg selv som 4-barnsbor, ei som "ofrer" seg for hus og hjem, som aldri har tid til seg selv og som setter egne behov i andre rekke hele tiden. Det må jeg ta inn over meg nå, for med 4 barn under 2 år i huset blir det nok ikke mye tid til hverken egne interesser, venner eller karriere. Jeg blir jo vant til tanken etter hvert, og om noen år så er sikkert det nye livet og alle rutinene så innarbeidet at jeg ikke husker den "gamle" snøfilla og hvordan livet hennes var.

Even er verdens skjønneste, greieste og blideste unge. Han sov 12 timer om natta, tok flaske og grøt som ingen ting og var glad i sitt eget selskap allerede de vi møtte han som liten baby på Sri Lanka i februar. Sånn blir det nok ikke med de tre Tomlingene jeg har i magen nå... ;-)

Klem

Snøfilla, jeg ville bare beklage at jeg sa at du ikke skulle regne med å få tvillinger, bare pga høyt HcG. Det stemte for såvidt at det ikke var tvillinger da...:) Uansett, gratulerer så mye, det er som et lite mirakel! Skjønner at du er i sjokk, du har allerede opplevde å ha ett spedbarn og arbeidet som er knyttet til han, så det er ikke rart du må gå gjennom en lang prosess her. Du må gjennom et høyrisikosvangerskap og oppfostre tre (eller 4 egentlig) på samme alder samtidig. Bruk den tiden du trenger for å venne deg til tanken, og det er lov å være fortvilet selv om du er glad. Lykke til!

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hehe, tenk deg det når de begynner å være høyt og lavt og bare smiler når du prøver å snakke strengt til deg ;)

Hehe, blir helt sikkert masse utfordringen, men også masse kos.

Dere får nyte stillheten og freden nå med "bare" Even inntil videre :)

Klæm

Jeg har også fulgt med deg og historien din, men har aldri skrevet noe. Men nå må jeg bare rope "gratulerer"! Snakk om intensivering! Masse lykke til! Gleder meg til å følge med. (Som du ser av nicket, venter jeg selv på toern og har hatt et par triste opplevelser. Når får jeg tro på at jeg kanskje kan få dobbelt igjen..)

Himmel og hav, jeg er nesten stum. Skal si det skjer ting her inne om dagen. Gratulerer så utrolig mye med 3 i magen. Håper det går bra for dere dette. En ting er sikkert og det er at dette kan dere klare. Gleder meg til å følge deg på veien. Dette er jo helt vilt. Tenk trippel glede. Ønsker dere virkelig lykke til med svangerskapet. Håper alt går bra.

Klem

Oi oi oi! tenk at du venter trillinger! Ikke mange som forventer seg det synet etter unnsett av 2 egg tror jeg;) Skjønner godt at du er lettere sjokka nå ja, men jeg er sikker på at du vil takle det bra bare du får vent deg til tanken:) Søsteren min er 4 barnsmor. Har 4 gutter mellom 1 og 7 år, sistemann var ikke planlagt. Hun har det hektisk, men er masse kos og positivt også. Ønsker deg masse lykke til:o)

Gode min tid Snøfilla!!!

SÅ FANTASTISK MORSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, så glad jeg ble på dine vegne!! selvom jeg skjønner at du er litt fortumlet og det kommer til å bli et bra styr i starten, men tenk så velsignet dere har blitt!!!:)

Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet!!!:)

Klem klem klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...