Nuttapia Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei!! Og beklager langt innlegg :o/ For å begynne med meg selv: 25 år, samboer og ikke gått på pilla på 2 år. Syklus på 28 dager +/- MAX 24 timer. Spotter kun en dag før og en dag etter mens. Jeg er ny i gamet og lurer på et par ting. SO, here's my VERY interesting history: ;-) 28.sep.: 1IKM 4. okt.: Hanky Panky-fullt ut ( "Sikker periode";-) ) 13.okt.: Akutt urinveisinnfeksjon (fysj å fy..) 22-24.okt.: Spotting (4 dager FØR forventet mens) 24.-25.okt.: Noe blod, koagulert 26. - 30.okt: Bare brun eller rosa kremaktig utflod 1IKM skulle vært 26.okt. = 8 DAGER (Veldig uvanlig menstruasjon for mitt vedkommende. Holder på i 5 dager til vanlig hvor 3 av dagene er friskt "vanlig" blod, og resten er brunt....) "I stigende rekkefølge" de siste 3 ukene: -Murring, slik som menssmerter, men ikke så vonde. Pleier å bruke smertestillende 1./2. dag. -Etterhvert murring og strekninger/stikkinger på venstre side og ned i lysken. Tydelige blodårer på vesntre siden. -De siste 5 dagene: Mer konstant følelse. Som om jeg har en voksende ball i lillemagen, mest på venstre side. -HELE TIDEN hatt vondt i korsryggen -Svimmel og trøtt. Nå mer ukonsentrert og "vil til sofaen". Jobben går tregt -Uggen og vondt i hodet. Til tider VELDIG vondt i hodet. -Har litt "føling" i brystene -Ikke noe utflod utenom det vanlige Var hos legen idag og forklarte problemet. Han tok en klamydia-test (neg) og noen blodprøver, men snakket veldig lite om en eventuell graviditet. Jeg testet negativt fredag 30.okt og mandag 2.nov, men vet at andre ikke har testet pos før i uke 6/7... For min egen del aner jeg ikke hva som skjer. Håper jo på at jeg er gravid! (Hadde en tidlig SA i sommer...) Noen som har noen tilsvarende erfaringer? Burde jeg vente til neste mens-dag og se hva som skjer? Bør jeg teste meg innimellom? STOOOOOR hilsen fra Nuttapia som ellers er veldig glad og forelsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå