maipiken Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 hei.. fødte dere ca til samme tid i forhold til termin begge/alle gangene? Er det vanlig?vet at det er vanlig å føde raskere andre gangen, men har en føleslse at man ikke føder noe særlig tidligere... hverftall ikke når jeg ser når familie og venner har født tidligere... Nå er det 17 dager til termin og man tenker jo ikke på annet enn det som skal skje, hvordan det skal skje, når det skal skje osv.. ammetåka allerede.. fødte 6 dager over termin sist, så får forberde meg psykisk til å føde over termin denne gangen også..
mulder Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Tror dette er veldig individuelt... Men som en liten trøst til deg kanskje: Fødte barn nummer en 8 dager over tid, og barn nummer to 1 dag over tid! Rekner med å gå over tid med nummer tre også Lykke til!
maipiken Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 he he.. man går jo og tenker på dette hele dagen.. he he.. når man er psykisk fødeklar går man gjennom fødsel og alt i tankene tusen ganger.. håper hverftall det er normalt he he.. gleder meg.. Det er jo gøy å gå å glede seg og da.. (syns jeg husker at jeg aldri skulle føde mer.. skulle sterilisere mannen min? he he)
maipiken Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 er i ammetåka nå skjønner du... er til å bli sprø av
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Første ble født ni dager over terminen, andre kom på terminen. Selve fødslene gikk fort her, og de går bare fortere for hver gang. Hadde gått ennå fortere hadde ikke riene mine stoppet opp når pressriene kommer-risikofødende.
Juli.mamma til 4. Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Hei. Mine 3 barn kom 11,11 og 12 dager over termin:
gullegget Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Nr 1: 6 dager før. Fra første rie til han var ute 12 timer. Nr 2: 3 dager over. 7 timer. Nr 3: Vannet gikk 6 dager før, men ingen rier. Ble satt igang dagen etter. Så han er født 5 dager før. 1,5 time. Det var heftig!!! Var ikke helt moden når det begynte. Bruker heller 7++ timer!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Nr 1 kom ti dager etter termin, nr 2 kom 7 dager etter termin nr 3 kom 10 dager før termin Det siste var helt topp spør du meg
har4barn Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 nr 1: 6 dager før termin. 5 1/2 time fra første ri. nr 2: 19 dager før termin. 3 1/2 time fra første igangsettingsforsøk nr 3: 11 dager før termin. 2 timer fra første ri nr 4: 9 dager før termin. 10 timer med menssmerter og 6 cm. tok vannet - deretter 20 minutter til vi var ferdige. Heftig!!
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 nr 1. 4 dager før termin Nr 2. 5 dager etter termin. Håper på nr 3
maria isabell Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 nr 1 to dager over trmin nr 2 7 dager før termin (modningsakkungpungtur) nr er under planleggning og håper den kommer 14 dager før tida siden eg får veldig store barn:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #12 Skrevet 29. november 2009 Nr 1 Dagen før termin Nr 2 ca 9 dager etter termin Nr 3 3 uker før termin Er spent på når nr 4 kommer når jeg kommer så langt, er noen mndr igjen enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå