Gå til innhold

Nervøs før ultralyd i dag.

Gjest

Anbefalte innlegg

Skal til privat ultralyd litt senere i dag og er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har hatt en senabort pga alvorlig feil på fosteret og i den neste graviditeten hadde jeg en ma som ble oppdaget i uke 12. Kan ikke forestille meg at det skal gå bra denne gangen, selv om jeg vet at det finnes de som har mista fler enn meg som har fått barn i ettertid. Uff, det skal ikke være lett..

Fortsetter under...

Masse lykke til!! Krysser fingre! Kom med oppdatering!

Jeg har samme forhistorie som deg, en seinabort på grunn av alvorlig feil og etterpå en MA i uke 11. Prøver å bli gravid igjen nå, men gruer meg nesten til det skjer, så jeg skjønner forferdelig godt at du er nervøs. Vil gjerne høre hvordan det går med deg.

Håper alt ser bra ut!

Opplevde selv MA i januar, oppdaget det på tidlig UL i uke 12. Er nå gravid igjen, er i uke 23, venter en-eggede tvillinger. Går til hyppige kontroller, og alt ser fint ut. Men er hele veien nervøs...

Men begynner å tro at det skal gå bra!

Lykke til:-)

Letta! Hjertet slo og størrelsen stemte overens med produksjonsdagen:D litt over 7 uker. Veldig letta og gruer meg ikke like fælt til neste ultralyd i uke 11.

Men hun var ikke helt enig med meg i at fostervannsprøve var lurt. Var nok mer for duotest, pga risikoen for å miste. Fikk noe å gruble på der selv om jeg trodde jeg hadde bestemt meg. Hadde jammenmeg vært fint om mannen hadde vært med på genetisk veiledning og hadde en mening han og.. (hinthint til evt menn som leser; bli med. Det er så vanskelig å ha hele avgjørelsen alene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...