Gå til innhold

Hvor langt er det fra flyplassen i Stockholm og til sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det dyrt med taxi eller anbefaler dere andre reisemåter?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg husker vi tok flytoget inn til byen, billig og lettvint. Tok ca. 30-40 min. om jeg husker riktig.

Skrevet

Tar det ikke ca. 40 mins da? Flytoget er ganske dyrt, over 250 kr tror jeg.

Skrevet

Hmmmmm mente det var billigere med tog, husker ikke egentlig.

Skrevet

spørs hvilken flyplass. Jeg flyr med ryan air, og fra flyplassen de lander på, mener jeg det var 1t og 20 min inn med buss. Koster ca 200 svenske, tur retur pr person. Det samme som flyturen i vårt tilfelle.

Skrevet

FYI: Jeg mener fra Arlanda.

Annonse

Skrevet

Ja, vi lander på Arlanda..

Så da blir vel taxi uansett flere hundre kroner, satse på tog da kanskje?

Skrevet

Vi reiste med fly til Arlanda i vår. Så tok vi t-bane og tog tror jeg det var. Enkleste vei med offentlig transport, fikk reduksjon pga vi var så mange og alt.

Vi var enige om å undersøke pris på taxi når vi kom fram pga det var tungt og trille kofferter så langt, masse folk, stress, lang tid osv.

Taxien ble veldig veldig mye billigere enn alt det stresset med tog pr stk. Så vil absolutt anbefale det!!

Skrevet

Så du anbefaler taxi? vi er to stykker som reiser sammen, så ikke så mange.

Skrevet

www.arlandaexpress.com

Skrevet

Ok ja vi var 4 i hver taxi så blir nok billigere. Men det er ikke verd stresset for å ta tog og t-bane. Syns jeg.

Er ikke helt sikker, men tror det var i underkant av 100 kr for en vei. Altså da 400,- for turen. Men kommer jo litt an på hvor i Stockholm du skal.

Lurer på om taxien tok litt under 1 time, mens det gikk sikkert 2 timer med tog og t-bane.

Skrevet

Jeg foretrekker Arlanda Express, men jeg har alltid bodd på hotell rett ved togstasjonen i sentrum, og dermed er det bare opp i heisen og inn på hotellet... Har bodd på Nordic Light Hotel. Hvis du skal videre med buss e.l. er det kanskje enklere med taxi. Ellers er det raskere og bedre komfort på toget.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...