Gå til innhold

Fått tilbake svangerskapskvalmen....

MegSelv82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk du sjekket leververdier og gallesyre med tanke på kløen? Hvis du ikke har den skumle svangerskapskløen er jo det kjempebra, og det finnes ufarlige allergitabletter ( Polaramin heter de)som man får foreskrevet for vanlig graviditetskløe Ville hørt med legen din igjen jeg. Jeg har også begynt å bli kvalm igjen; er 35+5. Ikke uvanlig sier legen min; er fordi det presses på innvoller osv. Uansett har du neppe lenge igjen før fødsel vil jeg tru;). Masse lykke til!!!!

hei:-) var hos jordmor i dag. I morgen skal jeg ringe føden kl 0800, om de har kapasitet da, skal de sette meg igang... håper det går i orden da... er utrolig sliten og lei slik tilstanden er nå... sover dårlig og er stort sett sliten på dagen + at vi har en liten en på 15 mnd som det er full fart på. Så nå er vi veldig spente på hvordan dette kommer til å bli:-) Lykke til deg også hæppi;)

Så flott at du tas vare på. Tipper du er ganske spent nå; og får nok ikke sove i natt selv om sengen og magen og kløen og alt er helt perfekt;). Ønsker deg masse,masse lykke til! Skal du føde på Ahus tilfeldigvis? Jeg regner med å snart være på plass selv...;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...