Bumblebeee Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Vi skal i dåp til tvillinger i desember. Jeg finner ikke noe sølvtøy jeg vil gi, for den høydemåleren jeg hadde sett meg ut har de ikke lenger og får heller ikke inn igjen. Bok ga vi til storebroren i hans dåp, og jeg regner med det blir veldig mye sølvtøy og bøker fra resten av slekta. Denne familien er veldig aktive og klatrer og går turer i fjell og mark. Lurer derfor på om en Bergans ryggsekk (den minste) kan være noe? Rosa til jenta og blå til gutten De kan jo brukes som barnehagesekk også...
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vi ga det i dåpsgave i år,og det ble en populær gave. Så gå for den ideen du:-)
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Syns d er en kjempefin dåpsgave! Min sønn fikk d i gave av sine faddere, bergens sekk, kniv og turkopp i tre. Vi satte stor pris på d.
Abracadabra Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 jeg er også enig i at det er en kjempefin gave. i hvert fall hvis familien er aktive turgåere!! (må jo innrømme at jeg selv synes alt sølvtøyet og smykkene til babyer er litt skrullete jeg da..!)
Bumblebeee Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Da går jeg for det! Kan ikke tenke meg en familie det passer bedre til enn dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå