KK24 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 hei. vi som ruger går jo hele tiden og kjenner etter symptomer, tenkte kanskje det kunne hjelpe om dere som er eller har vært gravide kunne skrive litt om deres symptomer Tusen takk
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Testet positivt etter 1 ivf nå. Og symptomene jeg har hatt er egentlig lite.. hehe.. -Ømme pupper -Mens murring frem til rugedag 4, deretter rimelig stille i magen -Noen kraftige stikk på rugedag 4 -Festesmerter?!? Var ihvertfall så vondt at jeg måtte holde pusten. Aldri kjent slik før.. Varte vel 1-2 min. -Litt halsbrann innimellom -kvalme De fleste av disse symptomene kan jo også være bivirkninger av crinonen. Det værste av kvalmen, halsbrannen og de ømme puppene har gitt seg nå som jeg har sluttet på crinonen.. Så regner med at det var den som forårsaket det.. Så jeg har vel igrunn ikke hatt noe særlig symptomer ;o)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Lykke til alle rugere )
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hei! Ruging er tortur... Det eneste jeg kan si som gjør at jeg tror jeg er gravid, er at fra ca dag 5 så tar gravidesymptomene seg litt opp...Det er akkurat som om kroppen skifter gir...gråter gjerne mer... Rundt testdag så kjenner jeg at livmoren er litt sprengt, livmormunnen føles hard og tjukk, og at livmortappen er lukket. Når tanta kommer føles kroppen litt punktert og jeg får svie i skjeden... Ellers er det mye rart som skjer i kroppen som ligner gravidesympton...puppene opp og ned...stikkinger...murringer...og det kan være alt eller...som nå...ingenting... Lykke til med dramadagene! :-)
KK24 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Man blir litt rar i toppen av disse hormonene hi hi jeg er på rd 5 og mine symptomer er fra dag 2 mensmurringer dag 3 litt kraftigere mensmurringer litt stikkninger på sidene. dag 4 ganske kraftige stikkninger i venstre side. Dag 5 kun litt mensmurringer, vet mye av dette kan skylles crinonen ha ha:) Takk for at dere ville fortelle litt om deres rugperiode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå