mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Har bare ett lite spm:) jeg får mensen hver 35-37 dag. når har jeg da eggløsning?=/ gikk på p-piller første gang,så da fikk jeg hver 28 dag,som skal være normalen.. å da var d jo "lett" å bli gravid i forhold til nå.. uff jeg har dårlig samvittighet siden jeg må spørre inne på siden her,når jeg egentlig ikke er "sliter" men virker som det er dere som har mest peiling på sånn:)*kompliment* ;D håper dere kan tilgi meg!
*Ønskergjerne* Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vil tro eggløsning for deg er mellom dag 21 og 23 , siden du har syklus på 35-37 dager lykke til
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 hei:-) vil bare si at du holder jo til like mye her inne om du "sliter" eller ikke med å bli gravid.så du trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å spørre om noe:-) lykke til:-)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 tusen hjertlig takk! lykke til du også! ps ett lite tips:søstra mi prøvde i over 2år å bli gravid,og det var først når hun ikke stressa med det,at ting gikk;p ikke stress!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 hehe,okei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå