Gå til innhold

jordmor Nesttun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er et eget forum for dette, men der var det så lite aktivitet, så jeg prøver heller å få napp her.

Jeg skal bestille min første time på Helsestasjon Nesttun og det hadde vært veldig fint hvis noen hadde noen navn å anbefale!

Skrevet

...er du sikker på at det er kapasitet så du får velge selv? Det fikk ikke jeg...

Jeg bor på Laksevåg, og på helsestasjonen her er det iallfall ikke plass og venteliste.

Fikk brev om at jeg ikke fikk time før 12.desember (!), og da i Olsvik hos en annen jordmor - drøyt synest jeg. Er i uke 19 - men er jo førstegangsfødende så vet ikke helt hvordan det skal funke....

Om det er ledig kapasitet på Nesttun vurderer jeg virkelig å bytte!!

Skrevet

hei,

jeg fikk time hos en som het Jorunn, fant etterpå ut her inne at det var flere som skrøt av henne, så det var jo bra. Jeg har ikke møtt henne ennå da..

Man kan iallefall be om å få komme til hos den eller den, men kanskje må man da vente lenger enn første ledige time. Derfor er det jo greit å ringe i god tid.

Jeg er i uke 16, men jeg ba spesielt om å få komme til tidligere, oppga ikke noe spesiell grunn annet enn at jeg syntes det var veldig lenge å vente til etter ultralyd med å komme til jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...