*Ønskergjerne* Skrevet 6. november 2009 #101 Skrevet 6. november 2009 OI-cornelia - d var leeeenge siden skal ikke ta en tur te legen å undersøke det ? prøvd lenge ? velkommen i tråden superteam - forbanna at du ikke kunne go meg en positiv nyhet nå men da er det bare å gå i gang med 1 pp - å¨så håper jeg det er full klaff
*Ønskergjerne* Skrevet 6. november 2009 #102 Skrevet 6. november 2009 OOIIII superteam - så spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 6. november 2009 #103 Skrevet 6. november 2009 Ja men da håper jeg at alt babystøvet har gått over til dere som ikke har fått tr enda:) er nok av babystøv å stjele før neste el :) Hvordan går det med deg da?? Ikke testet deg?? (VILhaBABYprøvdLENGE)
cornelia:) Skrevet 7. november 2009 #105 Skrevet 7. november 2009 Ja det er lenge, men jeg gikk på p-sprøyte, siste sprøyte var mars..da skulle jeg tatt ny juni. Har hatt mensen 2 ganger etter der, men det var juli og august, derfor trodde jeg syklusen nå sklle normalisere seg. Men tydeligvis ikke. Jeg får bare vente å se, men håper jo på en liten spire da, Litt vanskelig er det jo å da når mannen har en jobb der han er 14 dager borte hver mnd i jobben sin.. vanskelig det skal klaffe hver mnd da med EL. Håper det blir snart..
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. november 2009 #106 Skrevet 7. november 2009 Ånei...! VILhaBABYprøvdLENGE!!! Så kjedelig da!! Da er vi to om mensen nå! Da kan du bli med på den nye tråden jeg har skrevet med km 22 november og mens 7 desember! sånn ca HÅPER HÅPER HÅÅÅÅÅÅPER det klaffer for deg denne mnd!!!! Du har i lekse fra meg å knulle som en kanin!!!!! annehver dag etter mens og til neste ikm!! MINST!!! Huff! Hadde blitt så glad hvis du endelig hadde vært gravid nå!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. november 2009 #107 Skrevet 7. november 2009 Føler med deg på denne mannejobben!! Min samboer jobber i On&Offshore! Der reiser han titt og stadig, men kan og jobbe på land her i byen! (det gjør han nå, men plutselig får han en tlf om han vil reise hit og dit) Håper ikke det ødelegger vår 1pp!!! Skulle nesten ha lagret sæden i en sædbank eller noe i tilfelle han var bortreist haha! Tar så ekstra lang tid om han er bortreist en pp! Tiden går sent nok når man venter på ting og tang! Håper han er hjemme denne gang!!!! For deg og meg og alle andre i samme situasjon!
Foxi Skrevet 10. november 2009 Forfatter #110 Skrevet 10. november 2009 JENTER!! Ånei så kjedelig! Jeg sa jo at TR skulle holde seg unna. Da må dere bare prøve og prøve! Det blir nok augustbaby, tror dere ikke?? :) Jeg har enda ikke merket noe til TR, tok en test fredagen men den var negativ. Tenkte jeg skulle prøve en igjen enten i dag eller i morgen. Om jeg ikke får positivt svar denne gangen, er det noe som ikke stemmer helt "der nede" Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå